וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחשפה: מיני קופר קונברטיבל החדשה

25.10.2015 / 7:51

שנתיים לאחר הצגת הדור הנוכחי מפציעה הקונברטיבל עם רוח ססגונית, מנועים חדישים ואבזור חדש. בישראל בשנה הבאה

מיני קונברטיבל. אתר יצרן
מיני קונברטיבל החדשה. הנאה בגג פתוח/אתר יצרן

לחובבי הקבריולה, הסתיו זו עונה מצוינת להפשיל את התקרה ולהנות ממעט אוויר פסגות צונן, לפני בואו של החורף הסגרירי. בתוך כך, ישנן יצרניות שמכינות את הקרקע לאביב הבא, כמו חברת מיני שמשיקה בימים אלה כמעט שנתיים לאחר שנחשפה הקופר בדור השלישי את גרסת הקונברטיבל הפתוחה. זו מציעה את אותה מנת ביצועים מרעננת של אחיותיה מינוס התקרה מעל הראשים. את הבכורה הרשמית היא תעשה דווקא בתערוכת הרכב בטוקיו שתפתח בימים הקרובים.

הקונברטיבל קופר היא מכונית חדשה לחלוטין בדומה לדגם הסגור עליו מבוססת; היא חולקת את פלטפורמת ה-UKL עם ב.מ.וו X1, סדרה 2 אקטיב טורר ומיני קלאבמן, ולכן היא קלה יותר וקשיחה מקודמותיה. מלבד זאת, היא שומרת על הנראות המקורית של הקופר ומציעה לנוסעים תקרת בד מתקפלת אלקטרונית ב-18 שניות ובמהירות מבוקרת של כ-30 קמ"ש.

גולת הכותרת, למי שיבחר בגרסה זו היא המצאותה של בקרת ה- Always Open Timer, שמיידעת את הנהג והנוסעים כמה שעות בילה על הכבישים במצב "פתוח". אולםהפונקציה המעניינת יותר שהתווספה לקונברטיבל פוקחת עין גם על מזג האוויר, ומדווחת לנהג מתי מתקרבת סערת גשמים ומומלץ לסגור את התקרה. המערכת שולחת התראה ויזואלית וקולית דרך בקרת המדיה הראשית כך שההערה מתקבלת כמה קילומטרים טרם ההגעה לנקודה שסומנה על ידי המחשב.

באגף ההנעה הקופר קונברטיבל נעזרת בסדרת מנועים מסורתית שמגיעה מאחותה הסגורה; הדגם הבסיסי מתחיל מ-1.2 ל' המפיק 100 כ"ס, מעליו ה-1.5 ל' עם 135 כ"ס (ידני או אוטו', 6 מהירויות, 0-100 קמ"ש ב-8.3 ש'), וגרסת קופר S עם 190 כ"ס.

מיני קופר JCW החדשה בישראל

במיני מוסיפים שהקונברטיבל צמחה קלות ביחס לדור השני, עם גדילה במרחב הפנימי וכן בתא המטען שתפח ב-35 ליטרים נוספים ל-215 ל' במצב סגור ו-160 ל' כשהתקרה מאופסנת מאחור. המחירים באירופה יחלו ב-20 אלף יורו כשהיא תצא לכבישים בעוד מספר חודשים.

עוד הרבה על מיני בוואלה! רכב

מיני קונברטיבל. אתר יצרן
מיני קונברטיבל/אתר יצרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully