וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקסוס LF-FC רומזת על ספינת הפאר הבאה - LS

2.11.2015 / 7:45

לקסוס מציגה מכונית ראווה המסמלת את תחילת דרכה של ה-LS החדשה. היפנים משיבים אש עם עיצוב ספורטיבי וטכנולוגיות מתקדמות

ניר בן טובים

לקסוס NX הוא ללא ספק רכב פנאי שמצליח למשוך הרבה תשומת לב, הן מבחינת עיצובו והן מבחינת המשמעות שלו לקטגוריה. בקרוב, יחבור אליו לכבישים גם ה-RX שהוצג לפני כמה חודשים במלתחה מעודכנת, ואם לשפוט על פי הקונספט האחרון של לקסוס, ה-LF-FC, המכונית הבאה שתקבל טיפול קוסמטי מקיף שיצעיר את רוחה תהיה ספינת הפאר LS.

ה-LS זכתה למתיחות פנים סמליות בשנים האחרונות אך היא נותרה מאחורי ה-GS וה-NX מהפן הוויזואלי. בלקסוס החליטו כעת לטפל בנקודת התורפה העיקרית שלה ומשדרים לרוכשי היאכטה היפנית כי בדור הבא ה-LS תציג תשובה ראויה למתחרות הגרמניות מבית ב.מ.וו, אודי ומרצדס, לפחות מההיבט היוקרתי, הטכנולוגי והאקולוגי, כך מסתמן.

הטוויסט, אם אפשר לקרוא לו כך ב-LF-FC הוא מרכב דמוי קופה שאורכו 5 מ' ורוחבו 2 מ', שאוצר תחתיו מערכת הנעה המבוססת על מימן המעבירה את הכוח לכל הגלגלים. בתא הנוסעים, יחוו היושבים ברכב בקרות מולטימדיה ומידע מופעלות מחוות ידיים (מיישרים קו עם ב.מ.וו סדרה 7) עם תצוגת הולוגרמה המקרינה את מצב הרכב בכל זמן נתון, ומאחור זוג כורסאות עם ערימה של פינוקים.

כמו במתחרותיה, הלקסוס היוקרתית מצוידת במערכת נהיגה חצי אוטונומית חכמה בשם levated traffic environment recognition. המערכת יודעת לזהות מגוון רחב של מצבי חירום בזמן נהיגה עצמאית ולמנוע תאונות דרכים גם בעת חירום. טויוטה, חברת האם של לקסוס בוחנת את המערכות הזו בימים אלו ביפן ומקווה שבעתיד תוכל לשלב סוג של אינטלגנציה מלאכותית מתקדמת במכוניותיה.

לקסוס תשאב הרבה השראה מה-LF-FC קונספט בדרך לדור הבא של LS, וכן תרתום חלק מהטכנולוגיות האוטנומיות והבטיחותיות למכוניות הספורט והספורט סדאן של המותג. ה-LS הבאה צפויה לעלות לכבישים ב-2017.

  • עוד באותו נושא:
  • לקסוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully