וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סאנגיונג טיבולי בישראל ב-119,900 שקל

16.12.2015 / 10:37

סוזוקי ויטארה, מאחוריך. שחקן חדש וחשוב נכנס אל קבוצת הקרוסאוברים הקטנים - הטיבולי של סאנגיונג. יציע מבנה קשוח וגבוה, אבזור עשיר, מנוע בנזין ותיבה אוטומטית עם 6 הילוכים בתמורה ל-119,900 שקל

ניר בן טובים

צילומים: יואל שוורץ, יצרן

קבוצת הקרוסאוברים הקטנים בישראל תקבל מתחרה חדש אשר צפוי לעורר מתחים חדשים ותחרות. טלקאר, יבואנית קיה לישראל ומשווקת רכבי סאנגיונג משיקה היום (רביעי) את הטיבולי החדש - רכב אשר מיועד לעורר את המותג הקוריאני בישראל. הטיבולי בנוי סביב שלדה חדשה לגמרי ותוכנן כך שיעניק מרחב גדול בתא הנוסעים ביחס לממדיו החיצוניים. הוא גם מעוצב באופן דרמטי וקשוח שמבדיל אותו ממתחריו עם חלונות מושחרים, פנסי לד, והחיבור אל הכביש נעשה באמצעות חישוקים גדולים ונאים במידה 18 אינטש.

בחזיתו נמצא מנוע בנזין בנפח 1.6 ליטר חדש שמפיק 128 כ"ס ב-6,000 סל"ד ומומנט של 16.3 קג"מ ב-4,600 סל"ד. מנוע זה נעזר במערכת יניקה משתנה, בשרשרת תזמון שקטה ובבלוק מנוע קל כדי להפחית רעידות וצריכת דלק. את הכוח הוא מעביר אל הגלגלים הקדמיים דרך תיבת הילוכים אוטומטית מבית איסין היפנית עם שישה הילוכים עם ביצועים שמבטיחים להיות טובים ביחס למקובל בקבוצה, גם בכל הקשור לצריכת דלק.

את הבשורה הגדולה מבטיח הטיבולי לספק בסעיף השימושיות והאבזור של תא הנוסעים. מעבר לעיצוב מודרני, רוחב של כמעט 180 ס"מ ובסיס גלגלים מהגדולים בקבוצה, יוצרים בו תא נוסעים מרווח למדי וכן נפח תא מטען גדול יותר משל מרבית מתחריו - 423 ליטר (סוזוקי ויטארה, ניסאן ג'וק, שברולט טראקס ואחרים).

גם בשורת האבזור, הטיבולי מציג רשימה ארוכה ונאה של ציוד מפנק ובטיחותי שכולל מושבים עם תפירה ייחודית, שלושה מצבי נהיגה (משפיע על תפקוד המנוע ותיבת ההילוכים), שלושה מצבי תגבור להגה, בקרת אקלים אלקטרונית, חיבורים לסמארטפונים (USB, בלו-טות' ועוד, מסך 7 אינץ' מולטימדיה בתוספת תשלום), שליטה מההגה ועוד. רשימת הבטיחות כוללת 7 כריות אוויר, מערך שלם של מערכות אלקטרוניות להגנה ומניעת תאונה, ניתור לחץ אוויר בצמיגים, מערכת לסיוע בזינוק בעליה, שלוש חגורות מלאות במושב האחורי, נקודות עיגון ISOFIX ועוד.

הטיבולי ישווק ברמת אבזור יחידה, אך כאמור עשירה למדי, מה שלחלוטין משחק לטובתו בתחרות מול סוזוקי ויטארה למשל. לטיבולי כאמור מוצמד תג מחיר של 119,900 שקל, אטרקטיבי למדי בקבוצה וביחס לתמורה בכלל.

ג'וק קוריאני: נהיגה ראשונה בסאנגיונג טיבולי החדש

מבחן לסאנגיונג טיבולי החדש תוכלו למצוא כאן בוואלה! רכב בקרוב מאוד

עוד באותו נושא

נהיגה ראשונה: סאנגיונג טיבולי

לכתבה המלאה
סאנגיונג טיבולי, השקה. יואל שוורץ, אתר יצרן
סאנגיונג טיבולי, השקה/אתר יצרן, יואל שוורץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully