וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייסמן: צפו בלקסוס NX נוסעת על גלגלים מקרח

23.12.2015 / 10:11

לקסוס שילבה ידיים עם חברת Hamilton Ice Sculptors ויצאה לנסיעת מבחן קצרה עם לקסוס NX נעול בגלגלים עשויים מקרח

אתר יצרן

מאז שלקסוס שחררו לכבישים את LF-A, מכונית הקיצון הראשונה שלהם, הם נוקטים בצעדים נועזים שמטרתם להצעיר את המותג ולנער הקליינטורה השמרנית. עיצובי החברה מושכים אליהם הרבה תשומת לב, אך בד בבד מושקעים משאבים גדולים בטכנולוגיות מהפכניות וניתנים דגשים ליכולות של החטיבה היוקרתית לפתוח את המחשבה והדמיון.

דוגמא לכך, הוא פרויקט מיוחד שבוצע לאחרונה בשיתוף חברת Hamilton Ice Sculptors שנועד לבחון תרכובות של קרח במקום סגסוגת (מגנזיום), מתכת וגומי. לקסוס והחברה הלונדונית לה רזומה של 35 שנים בתחום זה, שיתפו כוחות במשך שלושה חודשים ובסיומם הרכיבו גלגלי קרח על מכונית הפנאי לקסוס NX.

ארבעה פסלים עבדו על הגלגלים במשך 36 שעות על פי סריקות לייזר של גלגלי ה-NX המקוריים, וירדו לפרטים הקטנים ביותר בדוגמאות הנמכרות לציבור. אל המים הקפואים התווסף ציפוי אקרילי כדי לשאת את משקלה של ה-NX שנושק ל-1.7 טון.

מבחן דרכים: לקסוס NX קיבל מנוע טורבו. יצאנו לבדוק

ריצ'ארד באלשו, דירקטור בלקסוס: "הלב של לקסוס הוא 'Creating Amazing'. פרויקטים כמו הרחפן שלנו, מכונית הקרטון בהשראת אוריגמי וכעת המערכת המרהיבה של גלגלי קרח מתפקדים, מראים כיצד אנו משתמשים בטכנולוגיות מתקדמות ובמסורות האומן הטובות ביותר כדי להשיג תוצאות בלתי רגילות. זה לא רק בשביל פרויקטים חד-פעמיים ששובים את העין, אלא גם בשביל המכוניות שאנחנו מספקים ללקוחותינו".

עוד הרבה על לקסוס בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully