וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למכירה: מכונית האורח המפורסם מתכנית הרכב "טופ-גיר"

24.12.2015 / 14:58

הווקסהול אסטרה "טק-ליין" ששירתה את צוות תכנית הרכב טופ-גיר בשנים קודמות התגלגלה למכירה פומבית באי-ביי. סטיג לא כלול בחבילה

הנה הזדמנות להתחכך באבק כוכבים. מכונית הווקסהול אסטרה 1.6 ל', 115 כ"ס, ברמת גימור "טק-ליין" שככבה בטופ גיר כ"מכונית התקציב" לאורחים והידוענים, פורסמה ביומיים האחרונים למכירה באתר EBAY במחיר התחלתי של 10,301 לירות שטרלינג.

האסטרה המדוברת נמכרת AS-IS, כלומר ללא שינויים או הסרות רכיבים שהיוו חלק מהופעתה על מסכי הטלוויזיה. על מד האוץ מופיעים כרגע 2,908 מיילים, שהם בסביבות ה-4,700 ק"מ, והיא מגיעה בילט אין עם מושבי Corbeau ספורטיביים, רתמת 5 נקודות במקום חגורות הבטיחות הרגילות וכלוב התהפכות תקני של ה-FIA (פדרציית המירוצים).

הדגם עלה לכבישים בפברואר 2013, ההגה וההילוכים הידניים מותקנים בצד הימני, ומי שירכוש אותה לעצמו בבריטניה ימצא שכריות האוויר הושבתו, ולכן היא אינה רשאית לנסוע על הכביש הציבורי במצבה הנוכחי, עקב כל השינויים הבטיחותיים שנעשו בה. אי לכך, הצוות הטכני של ווקסהול יספק תמיכה לרוכש בתהליך הסבתה בחזרה למכונית חוקית, אך הזהירו שהעלות תהיה גבוהה מאוד.

מלבד זאת, גרסת טק-ליין כוללת חישוקי סגסוגת 17 אינטש עם עשרה חישורים, מערכת שמע עם ניווט וגלגל הגה ספורטיבי.

האסטרה ככבה בטופ-גיר בשנותיה האחרונות של הסדרה בטרם התפוצצות פרשת קלארקסון. הקדימו אותה קיה סיד וסוזוקי ליאנה ובין לבין גם הייתה שברולט לצטי (דייהו נובירה).

התכנית, שנצפתה על ידי 350 מיליון איש ברחבי העולם ב-170 מדינות, ארחה במושב הנהג כוכבים גדולים בהם הבמאי רון האוורד, יו ג'קמן (כוכב סרטי אקס-מן), וויל סמית', הזמר ג'יימס בלאנט, בנדיקט קאמברבץ' (מסע בין כוכבים) ועוד, שניסו לקבוע על סיפונה את הזמן המהיר ביותר במסלול הניסוי המאולתר במתחם הטיסה של דנספורד פארק.

ההכנסות מהמכירה אגב יועברו לגוף שנקרא BEN, שמקדיש את רווחיו לקידום מקצועות הרכב בבריטניה, תרבות הנהיגה והשירות בתעשייה.

חושבים לקנות? הכנסו לאתר המכירה הפומבית

עוד הרבה על טופ גיר בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully