וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופטימוס פריים מגיע למכירה פומבית, גם הקמארו של הבמאי

9.1.2016 / 8:39

אולפני פרמאונט הכריזו כי משאית הפטרבילט 379 מהסרט הראשון בסרטי "רובוטריקים" תוצע במכירה פומבית, כמו גם מכונית השברולט קמארו "במבלבי" של הבמאי מייקל באי. יש קונים?

מכוניות רובוטריקים. Barrett-Jackson,
אופטימוס פריים, משאית פטרבילט 379 מ-1992/Barrett-Jackson

שתי כוכבות מסדרת סרטי הקולנוע "רובוטריקים" תגענה לקראת סוף ינואר למכירה פומבית שתערך בבית המכירות האמריקני Barret jackson באריזונה. הראשונה, היא משאית ה-פטרבילט 379 משנת 1992 שהסוותה מאחרי חזותה את מנהיג הרובוטריקים אופטימוס פריים, ולצידה תעמוד גם מכונית שברולט קמארו מושחזת מ-1967 בבעלות הבמאי מייקל באי, שהפכה למבלבי בסרט הרביעי בסאגה (Age of Extinction).

מחד, משאית הפטרבילט נוסעת ומתפקדת, ומגיעה עם כל הקבלות והתיעוד הרשמי על כך שהשתתפה ב-3 הסרטים הראשונים. אולם לפי דבריו של מנהל בית המכירה, ארון קוק, היא אינה רשאית לנסוע על הכביש הציבורי, שכן היא מוגדרת על פי משרד התחבורה "לתצוגה בלבד". בתוך כך הוא מציין, יהיה זה פריט אספנים יוצא מהכלל, שכן היא אחת ויחידה, כוללת את הצביעה המקורית בכנפיים והסמלונים של הרובוטריקים בידיוק כפי שהם מופיעים בסרטי הקולנוע.

מכוניות רובוטריקים. Barrett-Jackson,
שברולט קמארו מ-1967. שייכת לבמאי מייקל באי/Barrett-Jackson

אבל אם בכל זאת אתם רעבים לרכב דרמטי שאפשר לשחרר אותו בשכונה, אז למה לא לנסות ולרכוש את מכוניתו הפרטית של הבמאי מייקל באי שהופיעה בסרט האחרון. הדוגמנית בתמונות היא שברולט קמארו SS משנת 1967 עם מנוע LS3 שמונה צילינדרים שהגיע מקורבט (430 כ"ס וקצת) מחובר לתיבת הילוכים ידנית 6 מהירויות. היא מגיעה עם בלמים משופרים של חברת 'ווילווד', מערכת מתלים ספורטיבית והדגשות צהובות "במבלבי" בשבכה הקדמית ובכנף האחורית.

כמו אופטימוס פריים, גם הקמארו כוללת תיעוד היסטורי מלא, וכן חתימה מקורית של מייקל באי על לוחית פנימית ועל מסמכיה הרשמיים מאולפני פארמאונט. בתא הנוסעים אגב, מוטבע על גלגל ההגה לוגו הרובוטריקים ועוד רכיבים ייחודים שלא תמצאו באף קמארו קלאסית.

"הכוכבים הכי גדולים מגיעים אלינו בכל מיני צורות וגדלים" אומר מנכ"ל בית המכירות קרייג ג'קסון. אנחנו שמחים שפארמאונט ומייקל באי בחרו בנו כדי למכור את אופטימפוס פריים ובמבלבי, שניים מכוכבי הסרטים. אנחנו מבטיחים לארח אותם בכבוד ולמצוא להם בית שיוקיר אותם".

בשלב זה, אין מידע לגבי מחירן של הכוכבות, לפחות עד שאלה תתייצבנה באירוע שיפתח ב-23 בינואר. בינתיים, קחו כמה דקות לדפדף בין המכוניות הנדירות שכבר כעת פורסמו למכירה.

עוד באותו נושא:
יש כזה דבר יפנית קלאסית ב-1.5 מיליון דולר?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully