וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תערוכת ז'נבה: מרצדס רומזת על C קלאס קבריולה

14.2.2016 / 11:13

מרצדס תחשוף לראשונה בהיסטוריה שלה גרסה נטולת גג למכונית הספורט-סדאן הוותיקה. גם מהדורת AMG תהיה זמינה עם מעל 450 כ"ס

מרצדס C קלאס קבריולה. יצרן, ניר בן טובים
מרצדס C קלאס קבריולה. מוכנה לבכורה הרשמית/ניר בן טובים, יצרן

אחרי שמרצדס השיקו את גרסת ה-S קלאס קבריולה, נפתח הצוהר להזדמנויות נוספות שנדחו עד עתה. אחת מהן, היא ה-C קלאס קבריולה 2016 שתוצג במסגרת תערוכת הרכב בז'נבה בחודש הבא. זו הפעם הראשונה בהיסטוריה של הכוכב הגרמני שמכונית הספורט-סדאן מרחיבה את גבולותיה לגרסה יוקרתית נטולת תקרה. באופן לא מפתיע בכלל, היא תצא למכירות לקראת הקיץ הקרוב.

מרצדס מתארת את ה-C קלאס קבריולה כמכונית ספורט 4 מושבים מהודרת, המבוססת ברובה על ה-C קלאס קופה. המתחרות הישירות שלה תהיינה אודי A5 קבריולה וב.מ.וו סדרה 4 קבריולה (לה גג קשיח, לעומת תקרת בד בשתי הגרמניות האחרות).

השלדה של ה-C קלאס קופה קלה מאוד ביחס לקודמותיה, ולכן סביר שמרצדס תנסה לרתום את היכולות שלה גם למכונית הזו, תוך שילוב מאפיינים ספורטיבים וחיזוקי שלדה הכרחיים; את הכוח בכל אופן היא תקבל מהיצע מגוון של מנועי בנזין ודיזל, החל ביחידות ה-2.0 ל' טורבו עם כ-240 כ"ס, מנועי 2.1 ל' טורבו דיזל עם 200 כ"ס, וכלה במנועי AMG בשרניים עם שמונה צילינדרים בנפח 4.0 ל' והספקים שיגיעו ל-470 כ"ס. ההאצה ל-100 קמ"ש תסתיים בפחות מ-4 ש' ועד 253 קמ"ש בהגבלה אלקטרונית. כל המנועים יקבלו תיבת הילוכים ידנית 6 מהירויות או אוטומטית 9 מהירויות.

מרצדס מוכרת כיום שלל מכוניות קבריולה מבוססות, בהן ה-E קלאס, SLK, ה-SL ועוד. תוספת זו של ה-C קלאס תאפשר למרצדס להתחרות בפלח נוסף, שאמנם נתח מסירותיו קטן יחסית, אך יסייע לה במאבקי היוקרה. בעתיד, היא תגיע גם לישראל.

עוד הרבה על מרצדס בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully