וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשיפה ראשונה: אודי משיקה Q2 חדש

1.3.2016 / 11:20

מצטרף חדש למשפחת ה'קרוסאוברים של אודי, Q2. הרכב החדש יציע ממדים קטנים, אך מבטיח שימושיות גבוהה בתא הנוסעים וטכנולוגיה מתקדמת למניעת תאונות

אודי Q2 נחשף בתערוכת ז'נבה. אתר יצרן
אודי Q2 נחשף בתערוכת ז'נבה/אתר יצרן

מיד עם פתיחת תערוכת הרכב העולמית של ז'נבה, אודי חושפת את ה-Q2 החדש - קרוסאובר עירוני שיפתח את היצע כלי הרכב המוגבהים של החברה. ה-Q2 החדש עוצב בדומה לאח הגדול, ה-Q7 שהושק בשנה החולפת, אך מצליח להראות צעיר ושובב בהרבה, הודות ליחידות התאורה החדשות וההדגשה האופנתית לקורת הגג האחורית בצבע שונה משאר הרכב.

אודי Q2 בנוי על מידות צנועות יחסית ששומרות אותו בקבוצת הקרוסאוברים הקטנים - אורכו 419 ס"מ, רוחבו 179 ס"מ וגובהו 151 ס"מ. בסיס הגלגלים נמתח על פני 260 ס"מ ואודי מבטיחים כי למרות הממדים, ה-Q2 יציע שימיות גבוהה ומרחב מחיה טוב בתא הנוסעים. בכל הקשור לתא המטען, נפחו הבסיסי יהיה 405 ליטרים וזה יוכל לצמוח לעד כדי 1,050 ליטר לאחר קיפול שורת המושבים השניה.

אודי Q2 נחשף בתערוכת ז'נבה. אתר יצרן
אודי Q2 נחשף בתערוכת ז'נבה/אתר יצרן

עוד בחלל הנוסעים, אודי Q2 יציע את מערכת ה-MMI מהדור האחרון של אודי, אשר כמובן תתממשק באופן מלא עם מערכת המולטימדיה ברכב והסמארטפון. מערכת זו תציע גם חיבור WIFI בתוך חלל הנוסעים וגם חיבור קבוע אל רשת הסלולאר לטובת שירותי מיקום, ניווט ועוד. מבחינת אבזור הבטיחות, אודי מציינים כי ה-Q2 מסיגל לשאת את כל מערכות הבטיחות המודרניות למניעת תאונה, כולל בלימה אקטיבית בעת זיהוי סכנה, מניעת תאונות בחניה, נהיגה אוטונומית בעומסי תנועה, מניעת תאונות מאחור, שמירה אקטיבית על נתיב הנסיעה, מניעת תאונות בצמתים ועוד בזכות מערך חישנים ומצלמות מקיף מסביב לרכב.

אודי Q2 יושק בתחילת דרכו עם שש אפשרויות למנועים - שלושה בנזיניים ושלושה דיזלים. בתחום הבנזין יפתח את ההיצע מנוע 1.0 ליטר שלושה צילינדרים TSI, מנוע 1.4 ליטר TSI ומנוע 2.0 ליטר TSI. בתחום הדיזל, ההספקים ינועו בין 116 ל-190 כ"ס ממנועי 1.6 ו-2.0 ליטר TDI. תיבות ההילוכים יהיו ידניות עם 6 הילוכים או אוטומטיות כפולות מצמדים (S-Tronic) חדשות והינע לגלגלים הקדמיים או לכל הארבעה (קוואטרו).

אודי מציינים כי ה-Q2 יגיע אל אולמות התצוגה בעולם ברבעון השלישי של 2016 וסביר להניח שיגיע גם לישראל במועד דומה.

עוד על אודי בוואלה! רכב

לייק אחד ואתם חברים בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
אודי Q2 נחשף בתערוכת ז'נבה. אתר יצרן
אודי Q2 נחשף בתערוכת ז'נבה/אתר יצרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully