וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסע 'גרוטאשטח' מאילת למרגלות החרמון, עם גרוטאות 2X4

18.3.2016 / 9:32

שישים חובבי הגה יזנקו מאילת בחוה"מ פסח, עם רכבי 2X4 שמחירם נמוך מ-5,000 שקלים. היעד הוא קיבוץ שניר, האמצעים כוללים הרבה נחישות ואלתור, עזרה הדדית וחברותא מוטורית

מכונית ישנה. עדי שפרן, ניר בן טובים
בשנה שעברה הגיעו רוב הגרוטאות ליעדן, בעזרה הדדית והרבה שמחה ויצירתיות/ניר בן טובים, עדי שפרן

מסע 'גרוטאשטח' יזנק מאילת ב-28 לאפריל ויעבור כ-800 קילומטרים, בשבילים הטרשיים של הדרום ובשדות הצפון המוריקים. הרעיון הוא לעשות את המסלול ברכבי כביש מיושנים וחבוטים, כאשר עלותם הכוללת אינה עולה על 5,000 שקלים – כולל קניית הרכב, הכנתו (מיגון וצמיגים), ביטוח ודמי השתתפות במסע. זה לא משאיר תקציב רכישה גדול ולכן מנותבים רוב המשתתפים לכלים קטנים בני 20-15 שנה; בהרשמות ניכרת נוכחות בולטת לסובארו אימפרזה ו-ליאונה (כולל טנדר 2X4 מדליק), לנסר, אפלאוז וסוויפט או באלנו. נרשמו גם יציאות מקוריות כמו גולף, 306 ואפילו טרנזיט מגודל פרא.

מכונית ישנה. עדי שפרן, ניר בן טובים
ג'וי בירן ודנדן גוזמן רכשו אימפרזה, שעוד לא יודעת מה מחכה לה... התחרות כוללת קישוט ועיטור המכוניות והקהל יוכל לבחור במלכת היופי של המסע, בדף הפייסבוק 'גרוטאשטח'/ניר בן טובים, עדי שפרן

לא מדובר במרוץ מהירות אלא במסע חווייתי, עם דגש על חברותא ועזרה הדדית. הצוותים מעמיסים על כלי הרכב את כל ציודם האישי: ציוד לינה, אוכל שתייה לשעות היום, כלי עבודה וחלקי חילוף. המסע יתנהל ברובו בשטח עם נסיעה בשבילים, למעט קטעי קישור בהם יעברו בכביש. הצוותים יתקנו תקלות בשטח, כחלק מהאתגר והכייף של המסע. את המסע ילוו ארבעה צוותי סיוע אשר יעזרו בתיקון וחילוצים במידת הצורך. ההתלהבות מהמסע העממי הרקיעה שחקים, ומכסת שלושים הצוותים התמלאה תוך ימים ספורים.

עוד באותו נושא

מסע 'חוצה ישראל' עם מועדון הפטרולים, מהחרמון למכתש הגדול

לכתבה המלאה
מכונית ישנה. עדי שפרן, ניר בן טובים
כמקצוענים אמיתיים דאגו כפרה ורועי, גם למיתוג האירוע/ניר בן טובים, עדי שפרן

מארגני המסע הם עדי שפרן (כפרה), ורועי אלוני ממוסך לנד רובר 'גבע'. כדי לפנק את המשתתפים יצרו קשר עם ספונסורים בעלי חוש הומור, שיממנו חלק מההוצאות - כולל ארבעה רכבי חילוץ שיושיטו יד וג'אבקה למשתתפים, וקייטרינג שידאג לארוחות בוקר וערב. החבר'ה יזיעו ויאכלו קש משך היום, אבל בערב יישבו בכייף סביב המדורה! נותני החסות למסע הם חברת "פוינטר" התומכת מזה שנים בספורט המוטורי המקצועני, הנפלד טכנולוגיות בע"מ (יבואני כננות ונעילות וכיו"ב), ש. ונציה בע"מ (יבואני "STIHL" ו-"VIKING"), חברת זוהרון (יבואני כלי עבודה) וצמיגי בני משה ביטון. אנו מפרגנים לספונסורים שהחליטו לתת כתף לאירוע, שאינו נוצץ או ממותג.

מכונית ישנה. עדי שפרן, ניר בן טובים
השנורקל המאולתר לא נבחן במעברי מים קיצוניים, אבל בדרכם יתמודדו המתחרים עם אתגרי עבירות של טרשים, חול ומעלות/ניר בן טובים, עדי שפרן

במסע ישתתפו צוותים חובבניים אבל באופן מפתיע, הצטרפו אליהם גם כמה מכוכבי סצנת המרוצים בישראל – הבולטים שבהם הם רז היימן והלל סגל, ולצדם גל שחם ו'קיד'; אלה החליפו את רכבי המרוץ המקצועיים בגרוטאות מתפוררות, והם ינסו להביא את אווירת המרוצים הבינלאומיים לתחרות העממית. משתתפים נוספים הם ג'וי בירן ודן גוזמן, צדי מלר מ'רסטה' (שגם תרם למשתתפים מיגונים וחלפים), יורם ידין מקיבוץ גבע, רן סיטון, יובל שרון, גיא רפאל מ"פרוג'יפ" חיפה ואחרים.

המסע ילווה בדף הפייסבוק "גרוטאשטח" בו גם יתבצע מעקב קבוע של המשתתפים, בעזרת מערכת איכון מתוחכמת אותה תורמת ומפעילה חברת 'פוינטר'. כך תוכלו לדעת בכל רגע היכן מתחרבש הצוות האהוב עליכם, ושם גם תוכלו להצביע בתחרות "מלכת היופי של הגרוטאות", שתיפתח ב-28 לאפריל.

עוד הרבה פנאי ושטח בוואלה! רכב
לייק אחד ואתם בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully