וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסמרת שיער: אודי R8 ספיידר החדשה

30.3.2016 / 8:11

בידיוק כשמזג האוויר משתנה, אודי משיקה בארה"ב את הגרסה הפתוחה של מכונית הספורט R8. המנוע עוצמתי, השלדה השתפרה וגם ההופעה

אתר יצרן

אודי חשפה בתערוכת ניו-יורק את ה-R8 ספיידר החדשה, גרסה פתוחת גג שתשלים את מרכב הקופה וכמוהו תציע ביצועים חורכי אספלט כנגד פורשה 911 קבריולה. הספיידר מבוססת על אותה פלטפורמה מורכבת של קרבון (סיבי פחמן) ואלומיניום של אחותה הסגורה, עם משקל מופחת ב-100 ק"ג לערך מהדור הקודם ב-2009 וקשיחות מבנית משופרת בשיעור של 50%.

ה-R8 ספיידר (דו מושבית) מגיעה לשווקים עם מנוע שש אלי סל"ד; הנפח הוא 5.2 ל' V10 עם הספק מרבי של 540 כ"ס (או 330 כ"ס לטון מ-1.56 טון) ותיבת הילוכים דו-מצמדית 7 מהירויות המעבירה בסביבות 56 קג"מ מ-4,000 סל"ד לכל הגלגלים (הנעת קוואטרו). ההאצה ל-100 קמ"ש אורכת 3.6 שניות לדברי אודי, והמהירות המרבית מבוקרת אלקטרונית ל-300 קמ"ש.

את תקרת הבד של ה-R8 ספיידר ניתן להרים או להפשיל במהירות של עד 50 קמ"ש בלחיצת מתג. אודי הוסיפה אופציה בה ניתן להוריד רק את החלון האחורי הקטן מאחרי צמד המושבים, כך שהצלילים של מנוע ה-V10 המרכזי מפגיזים את חלל הנוסעים גם כשהתקרה במצב נעול.

בדומה לאודי TT, ל-R8 ספיידר לוח מחוונים וירטואלי בגודל 12 אינטש שכולל את כל התפריטים של הרכב והפקודות החשובות לתפעול. להבדיל מהראשונה, ה-R8 כמובן לובשת חומרי דיפון יוקרתיים שנעים בין מרקם קלאסי לעתידני, עם שימוש במתגים ייחודיים בסביבת הנהיגה, ומערכת שמע של 'באנג אנד אולפסון' לה 13 רמקולים.

ה-R8 קופה נמכרת בארה"ב בתמורה ל-170 אלף דולר. הגרסה הפתוחה תהיה יקרה ממנה באופן ניכר.

לקריאה נוספת בנושא:
סערה גרמנית: מותג AUDI SPORT בישראל
לייק אחד ואתם בקהילה המוטורית הגדולה ביותר

  • עוד באותו נושא:
  • אודי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully