וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זיכיון קבוצת קרייזלר עובר ליבואנית פיאט, סמל"ת

29.3.2016 / 10:16

העברת הפעילות של המותגים האמריקנים נעשית בהתאם להנחיות קונצרן FCA העולמי. שווי העסקה - 100-130 מיליון שקלים

ג'יפ צ'ירוקי 2.4 במבחן. קרדיט: רמי גלבוע,
ג'יפ צ'ירוקי. עוברים בעל בית/קרדיט: רמי גלבוע

קבוצת 'מכשירי תנועה', יבואנית סוזוקי לישראל פרסמה אמש (שני) כי בחודשים הקרובים יעבור זיכיון מותג "קרייזלר" על כל תת חטיבותיו (דודג', ראם וג'יפ) לקבוצת הרכב של סמל"ת, יבואנית דגמי אלפא רומיאו, פיאט, אבארט, לנצ'יה וסובארו (תחת יפנאוטו). שווי העסקה נאמד ב-100-130 מיליון שקלים.

הפרטים המלאים יסוכמו בהמשך, לקראת חתימת החוזה הסופי. ממכשירי תנועה, נמסר כי "בהסכם הובטחו שמירה על מעמדם של המותגים בשוק הישראלי, הובטחו זכויותיהם של הלקוחות באופן שיבטיח המשך קבלת שירות, אחריות יצרן וקיומן של התחייבויות שונות". עוד נאמר כי "העסקה כפופה לאישורים סטטוטוריים שונים ובהם אישור הממונה על ההגבלים העסקיים וגורמים נוספים".

פעילות המותגים האמריקנים מופנית ליבואנית המרכזית של פיאט בישראל, בעקבות בקשה של קונצרן FCA (פיאט-קרייזלר) בארה"ב לאחד את המותגים השונים בכל מדינה תחת קורת גג משותפת.

קרייזלר חווה ירידה תלולה במכירותיה בארץ בשנים האחרונות נוכח היעדרם של כלי רכב אטרקטיביים לשוק הישראלי. בין מותגי הליבה, ניתן לציין לחיוב בעיקר את מותג Jeep ששומר על יציבות בזכות רנגלר, גרנד-צ'ירוקי, צ'ירוקי ובקרוב יחל שיווקו של ג'יפ רנגייד הקומפקטי (כ-170 אלף שקלים לגרסת בסיס).

לאחרונה, עבר גם זיכיון פורשה מידי מכשיר תנועה לחברת "אורכיד ספורטס קארס", שפתחה אולם חדש ומפואר בהרצליה.

עוד הרבה על קרייזלר בוואלה! רכב
לייק אחד ואתם בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully