וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקר שוק: רוכבים ממוגנים גם בקיץ

10.5.2016 / 13:43

רגע לפני שהקיץ מכה בנו עם טמפרטורות גבוהות, אספנו עבורכם את המיגון הבסיסי הנחוץ לרכיבה בתנאים החמים. מדוע? כי על הכביש חם יותר

צילומים: יצרנים, קובי ליאני

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בחורף לבשתם מעיל ממוגן כי קר וכביש חלק, אבל בקיץ, סכנת ההיפגעות זהה ובנוסף, גם החום הכבד עלול לפגוע בבטיחותכם ובעירנות של הרוכבים ולכן כדאי לעבור למעילי קיץ ייעודיים שנועדו לאפשר זרימת אוויר מקסימלית לגוף. רגע לפני שהחום הכבד באמת מגיע, אספנו עבורכם דוגמאות לשני פריטים חשובים לבטיחותכם - מעילי רכיבה ממוגנים ומאווררים וגם כפפות קיץ ממוגנות ומאווררות מהיובאנים המוקומיים.

אביזריון

מחנות האביזרים אביזריון אספנו את הפריטים הבאים תחת המותגים ספידי ואלפינסטרס:

ספידי MULTITECH ARMOR EVO
זהו מעיל קיץ סופר מאוורר, בעל משקל קל במיוחד 1.350 גרם, בעל מגונים ביו-מכאניים הכוללים מיגוני כתפיים, מרפקים, גב וחזה. הוא מצויד ב-5 כיסים חיצוניים ובעל הכנה להוספת בטנה מחממת נגד מים. המעיל מיוצר מרשת עמידה בעלת רמת שחיקה גבוהה, באזורי הכתפיים יש תוספת של Tenax Polyamide המקנה ומאפשרת תנועה ונוחות מרביים
למעיל מגונים בעלי תקן אירופאי מחמיר, בעלי יכולת ספיגת אנרגיה מעל התקן. קיים בשחור, שחור/כתום
מחיר: 1,532 שקל

ספידי TXR
כפפות קיץ ממוגנות, מאווררות, משקלן קל 120 גרם בלבד, בעלת חומרים אלסטיים לנוחות ותנועה מקסימאליים.הכפפה בעלת מגונים בגב כף היד. בגב הכפפה קיימים אזורים בעלי רשת המקנים אוורור מרבי. הכפפה עשויה מחומרים המאפשרים רגישות מרבית באזור האצבעות
קיימת בשחור, שחור/אדום, שחור/צהוב
מחיר: 503 שקל.

אלפינסטרס AST AIR JACKET
מעיל קיץ מאוורר. בעל מיגוני כתפיים, מרפקים מגונים רכים בגב וחזה. ניתן להוסיף מגן גב קשיח. המגונים בעלי תקן אירופאי מחמיר, קלי משקל. למעיל רשת באזורים אסטרטגיים לזרימת אויר אופטימאלית, רצועות הידוק במותניים ובזרועות להתאמה מקסימאלית לכל רוכב ומחזירי אור.
קיים בשחור/אדום/לבן, שחור/צהוב
מחיר: 1,126 שקל.

אלפינסטרס SMX 2 AIR CARBON
כפפת קיץ ממוגנת, בעלת שילוב של עור ורשת
מיגוני קרבון במפרקים, סיליקון באצבעות לאחיזה מרבית. הכפפה מאווררת, נוחה מאוד ומתאימה לאקלים הישראלי
קיימת בשחור בלבד.
מחיר: 464 שקל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
ציוד רכיבת קיץ אלפינסטרס אביזריון. אתר יצרן
ציוד רכיבת קיץ אלפינסטרס אביזריון/אתר יצרן

אבנוע

אצל אבנוע מצאנו כפפות של EVS ומעיל של אייקון.

כפפוץ קיץ של חברת EVS
כפפות עשויות עור בקר איכותי, משולב רשת איכותית ועמידה לאוורור כף היד. בחלקה העליון של הכפפה ישנו מיגון קרבון פיבר, הגזרה גבוהה ונוחה וישנה רצועה לרכיבה והצמדה לכף היד.
מחיר: 295 שקל

מעיל קיץ של חברת ICON USA
מעיל בגזרה ספורטיבית בתפירת קורדורה ובתוכו ביטנה נגד רוח איכותית ופריקה. הוא עשוי DURABLE FIGHTER MESH™ לאוורור מירבי, יש בו מיגוני מרפקים וכתפיים D3O בתקן CE פריקים, מיגון גב D3O בולם זעזועים פריק, כיסים פנימיים עם רוכסנים, חיזוקים באזורים פגיעים, כוורת אוורור לנוחות מרבית ואזורי מתיחה לנוחות והתאמה. מגיע בשלל צבעים.
מחיר: 1,195 שקל.

ציוד רכיבת קיץ אבנוע. קובי ליאני
ציוד רכיבת קיץ אבנוע/קובי ליאני

ארנב אנרגיה

דיינזה AIR FRAME TEX
מעיל הקיץ המוכר והפופולארי של דיינזה קיבל השנה צבעים חדשים. הוא מאוורר מאוד, משלב רשת ובד קורדורה באיזורי המיגון, בתוכו בטנה נשלפת אטומה לרוח, מה שצאפשר לרכב איתו גם בחילופי העונות.
מחיר: 1,204 שקל.


דיינזה AIR MIG
כפפות קיץ ממוגנות ומאווררות - שילוב של עור מחוזק בכף היד לטובת מיגון, ובד רשת בשאר האזורים לאוורור מקסימאלי - גם בימים הקיץ הלוהטים. ארגונומיות ונוחות במיוחד.
מחיר: 414 שקל

ציוד רכיבת קיץ דיינזה ארנב אנרגיה. אתר יצרן
דיינזה AIR MIG/אתר יצרן

א.ד מוטוספורט

מא.ד מוטוספורט הבאנו את ציוד הרכיבה של רוויט.

רוויט Striker 2
כפפות קיץ Revit דגם Striker 2 הן כפפות קיץ חדשות לשנת 2016 המחליפות את הדגם Striker. הכפפה שודרגה בכמה הבטים - המיגון שודרג למיגון סופג אנרגיה של חברת SEESOFT, הפאנל שאחראי על "טאצ'" עם טלפונים חכמים
שורג גם כן להיות יותר אפקטיבי יעמיד. הסגירה של הכפפה הפכה לסגירת לולאה לסגירה בטוחה יותר. לכפפות אחריות לשלושה חודשים בכפוף לתקנון.
מחיר: 461 שקל

רוויט TORNADO 2
מעיל קיץ Revit דגם Tornado 2 הוא המחליף של המעיל Tornado. המעיל קיבל עיצוב חדש ומגיע עם בטנה נושמת מחממת ודוחה מים. למעיל החדש מגנים חדשים שהם פיתוח של חברת רוויט דגם SEEFLEX והם עומדים בתקן CE2 במחמיר ביותר היום בעולם. אזורי הפגיעה של המעיל שודרגו גם כן לבד קורדורה D1000 לעמידות מקסימלית בזמן החלקה.
למעיל זה אחריות לשנה בכפוף לתקנון.
מחיר: 1,821 שקל.

ציוד רכיבת קייץ רוויט א.ד מוטוספורט. אתר יצרן
ציוד רכיבת קייץ רוויט א.ד מוטוספורט/אתר יצרן

לרט

מחנות האביזרים של לרט, הבאנו את ציוד הרכיבה של מותג הבית.

מעיל קיץ לרט
מעיל הקיץ של laret עשוי מבד MaxTex עמיד מאוד ומרושת לאוורור, מצויד במיגונים בעלי תקן CE בכתפיים, במרפקים ובגב. תפורים בו מגוון כיסים לאחסון נוח בעת רכיבה, מחזירי אור קדמיים ואחוריים לנראות בחשכה, תפרים כפולים ומשולשים באמצעות חוט ניילון שזור. בנוסף ישנו בד נעים באזור הצוואר, התאמה בסגירת השרווליםוהוא מגיע במגוון צבעים.
מחיר: 695 שקל

לרט Pride
כפפות קיץ מאוררות המשלבות עור בקר ורשת. בכף היד ישנו הדפס סיליקון לאחיזה טובה. פרק כף היד ופרקי האצבעות מוגנים באמצעות TPU קשיח. ישנה רצועת הידוק לכפפה, ריפודי גומי לגמישות מרבית ובטנת פוליאסטר.
מחיר: 349 שקל

ציוד רכיבת קיץ לרט. אתר יצרן
לרט Pride/אתר יצרן

ליגל

כפפות Summer 2
כפפות קיץ 2 הן כפפות קצרות עם מראה אגרסיבי וספורטיבי, עשויות מעור פרה 0.8 מ"מ אשר משולב איתו בד אלסטי מחוזק ועמיד מאוד, צירוף של חומרים אלו בשילוב עם קונסי אוויר העשויים מפלסטיק קשיח יוצרים כפפה בטיחותית מצד אחד אך מאוררת ומתאימה לימי הקיץ החמים של ישראל.
מיגונים: מיגונים קשיחים למפרקי האצבעות ושורש כף היד בנוסף לחומרים סופגי אנרגיה באזורי כרית וחלקה החצוני של כף היד.
מחיר: 450 שקל

מעיל Flow 2
מעיל קיצי מאוורר, עשוי מבד מאוורר עמיד בהחלקות, המעיל מצוייד בביטנה דקה נגד רוח וגשם, המעיל מאוורר בצורה יוצאת דופן ומתאים מאוד לקיץ הישראלי, במעיל יש אפשרות כיוונון לאזור הידיים ואזור המותניים. המעיל ממוגן בכתפיים ובמרפקים במיגונים קשיחים בטכנולוגיה המתקדמת ביותר בעלי תקן EN 1621.1 עם אפשרות לתוספת מיגון גב.
מחיר: 1,428 שקל

ציוד רכיבת קיץ דוקאטי. אתר יצרן
מעיל דוקאטי Flow 2/אתר יצרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully