וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחת פנים: פולקסווגן חיפושית מתרעננת, בקטנה

30.5.2016 / 7:58

פולקסווגן מחדשת את החיפושית החדשה עם מראה מלוטש ומעט שינויים מינוריים בחלל הפנים. בינתיים, זה כל מה שהיא צריכה לקבל

פולקסווגן חיפושית 2017. אתר יצרן
פולקסווגן ביטל המחודשת/אתר יצרן

בין ניהול משבר הדיזל להכרזות על פלטפורמות חשמליות ייעודיות, פולקסווגן לא ממש בטוחה כיצד להמשיך עם החיפושית ("ביטל") המיתולוגית של הקונצרן. מצד אחד, אי אפשר באמת לקבור אייקון מוטורי בעל חשיבות היסטורית, אך מצד אחר, מדובר במוצר לא זול שגובה משאבים, אינו מכניס רווחים ונמצא בנסיגה קבועה.

הפתרון הוא לעשות משהו, אבל בעצם לא לעשות הרבה - כלומר כריכה מעודכנת שתאריך את חיי הדגם לפרק זמן קצוב עד שיפול הפור לגבי המשך דרכה של החיפושית. לצורך כך, פולקסווגן גייסה את האמצעי היחיד שעומד לרשות יצרן באמצע חיי הדגם - מתיחת פנים זעירה.

בפולקסווגן בחרו בגישה מעט חריגה הפעם. רמות אבזור שונות, כמו למשל ה-R ליין יקבלו פגושים מובחנים, ולצד זה הגדילו את מנעד הגוונים באופן משמעותי (שוב, במטרה לנער את הביטל מהתרדמת). כמו כן, התווספו חישוקי 17 ו-18 אינטש חדשים לקטלוג.

מראה הרטרו של החיפושית לא אפשר לחברה להתקין את מערכות המדיה הכי חדשות בהיצע, משמע ויתור על צגי ה-12 אינטש שנמצאים כיום בטיגואן 2016. במקום זאת, פולקסווגן נקטה באותה שיטת פעולה בהתאם למראה החיצוני, והרחיבה את קשת הצבעים ושילובי הדיפונים. בקו המנועים לא חל שינוי מהותי, עם יחידות ה-TSI בנפח 1.2 ל' 105 כ"ס (היחיד בארץ), ובאירופה עד 220 כ"ס בחיבור לתיבות דו-מצמדיות DSG.

בשלב זה, על אף האכזבה מגרסת ה"ניו-ביטל", לא נראה שנשקפת סכנה לחייה. עם זאת, קצת חבל שפולקסווגן לא הצליחה להפיח בה רוח נוסטלגית ותוכן אמיתי, כפי שהיטיבה לעשות ב.מ.וו עם הגרסה החדשה של מיני קופר.

מה חדש בפולקסווגן?
פולקסווגן טיגואן החדש במבחן דרכים
גמיש וחסכוני יותר - המנוע הקומפקטי של פולקסווגן

לייק אחד ואתם בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully