וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביקשת, קיבלת: פרארי 458 "ספציאלה", יחידה בעולם

6.6.2016 / 8:29

אספן בריטי פנה למרכז הפיתוח בפרארי וביקש מהדורה חד פעמית המבוססת על 458 איטליה ברוחה של ה-GTO משנות ה-80. הם נענו בחיוב להצעתו, וזו התוצאה

פרארי 458 MM ספציאלה. אתר יצרן
פרארי 458 MM ספציאלה. משאלת לב של לקוח אחד/אתר יצרן

למה לקנות פרארי כמו של כולם אם אפשר לייצר הזמנה מיוחדת? זה כנראה הקו המנחה של אספן מכוניות בריטי (אנונימי) שהחליט לקחת הימור ולנסות לשכנע את פרארי לייצר לו מכונית ברוחה של פרארי GTO משנת 1984. לא ידוע כמה הוא שילם תמורת האקזוטיקה הנדירה, אבל התוצאה מדברת בעד עצמה: פרארי 458 ספציאלה MM.

פרארי, הלכה למעשה, סיימה עם ה-458 אחרי שהציגה את ה-488GTB, אבל החברים במרנאלו פתוחים לשמוע כל מיני רעיונות עם גוון נוסטלגי. צוות מיוחד הוקצה לפיתוחה של הספציאלה, ועל פי הנחיותיו של הבריטי ביצעו בה שינויים שתואמים את ה-GTO שהוא כל כך מעריץ.

הלקוח תיאר בפניהם מראה קיצוני, תוקפני עם אפקט של מצחיה (או משקף) בחלק הקדמי של ה-458 כדי לגבש מבנה זגוגית קדמי מאוחד עם גוף המרכב. לצורך כך, קורות ה-A הושחרו והתעצבה הופעה חלקה ו"אירודנימית" לדברי המותג האיטלקי. פרארי התאימה גם רכיבים מסיבי פחמן ותרכובות אלומיניום (פגושים מלפנים ומאחור) בעיצוב מקורי, הוסיפה פתחי יניקה בצידי הרכב, חישוקים חדשים וכן גוון "סילבר-פיאנו איטליה" יחד עם צבעי הדגל האיטלקי מקצה אחד אל הקצה השני מעל הראשים.

מנוע ה-458 נשמר כאן עם 562 כ"ס (0-100 קמ"ש ב-3 ש'). נהג המבחן הראשי של פרארי, דריו בנוצי, אסף את הלקוח לנהיגת מבחן במסלול הניסוי של היצרנית בפיורארנו כדי לוודא שהכול יושב במקומו והמכונית ענתה על כל משאלותיו. יש לנו תחושה, שהוא לא התאכזב.

עוד בוואלה! רכב:
פרארי GTC4 לוסו החדשה הגיעה לישראל
רכב פנאי בפרארי? "תצטרכו לירות בי קודם"
אילו דגמים חדשים של פרארי ומזרטי יגיע לארץ השנה?

  • עוד באותו נושא:
  • פרארי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully