וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיני הוט האץ': רנו מציגה את טווינגו GT טורבו החדשה

7.6.2016 / 15:32

רנו מחזקת את משפחת הטווינגו העירונית עם גרסת "ספורט" חריפה שמחלצת הספק גבוה ממנוע 3 צילינדרים 900 סמ"ק. בדרך לחופי ישראל

רנו טווינגו GT. אתר יצרן
רנו טווינגו GT טורבו/אתר יצרן

בחודשים האחרונים מתבשל על יבשת אירופה דו-קרב עם אגרופים קטנים. חטיבת המכוניות של פולקסווגן תשיק בקרוב את ה-אפ! GTI הספורטיבית בצמרת סדרת המיני, וכעת גם רנו קופצת ראש למים כאשר זו חושפת את רנו טווינגו GT טורבו החדשה, שתחנך במסגרת פסטיבל המהירות בגודווד שייפתח באנגליה בעוד כמה שבועות.

לקראת העימות העתידי, הטווינגו GT טורבו תרצה לרתום את היתרונות הטכנולוגיים שעומדים לרשותה: הנעה אחורית ומנוע אחורי. כן, לא מראה שכיח במכונית מיני מודרנית, אבל ברנו הבטיחו לשחזר עבור חובבי הנהיגה הספורטיבית חוויות מרגשות בטעם של שנות ה-80; כדי לעשות זאת, הם התקינו בקרביים את יחידת ה-3 צילינדרים טורבו 900 סמ"ק TCE, וזו מפיקה 110 כ"ס ו-17 קג"מ הזמינים מ-2,000 סל"ד. כל זה, על משקל של כ-980 ק"ג ובסיס גלגלים של 2.5 מטרים.

המנוע הזעיר מחובר אל תיבת הילוכים ידנית 6 מהירויות שעתידה להאיץ בה ל-100 קמ"ש בפחות מ-9 שניות, כך לפחות להערכת כלי התקשורת בצרפת. רנו גם התאימה לטווינגו GT מערכת מתלים עם כיול ספורטיבי מובחן, בקרת ESP עם קצת יותר חופש פעולה והיגוי חד יותר.

הקישוטים של הטווינגו GT כוללים צביעת כתום עמוק אופציונלית (מחווה לדגמי הקונספט של האב טיפוס), חישוקי 17 אינטש, מפלטים כפולים ופתחי יניקה מוגדלים. בתא הנוסעים דוושות מוכספות, ידית הילוכים ספורטיבית ולוגואים GT שכולם ידעו שזו לא טווינגו שגרתית.

המכירות תצאנה לדרך בסוף שנת 2016. מהיבואנית קרסו מוטורס נמסר לוואלה! רכב כי שיווקה של טווינגו החדשה יחל שוב בישראל בסוף שנת 2016 או תחילת שנת 2017.

עוד בוואלה! רכב:
רנו חושפת קליאו ספורט קיצונית
לייק אחד ואתם בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully