וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תוספת כוח למשפחת דגמי הטורבו של מאבריק קאן-אם

22.6.2016 / 7:31

כאילו שעד היום היה חסר כוח, מנועי ה-1000 טורבו של מאבריק שודרגו להספק של 131 כ"ס. מתלי הקסם ושאר מרכיבי האטרף, כבר בפנים

קאן אם מבריק. תומר פדר, מערכת וואלה! NEWS
קאן אם מבריק/מערכת וואלה! NEWS, תומר פדר

קבוצת עופר אבניר, יבואנית BRP CAN-AM בישראל, הודיעה של שדרוג מנועי הטורבו 1000 סמ"ק. רכבי ה'צד-בצד' של קאן-אם ייצרו עד היום 121 כוח סוס, שהספיקו להקניית מהירות ותאוצות אדירות. עבור מי שתמיד רוצה עוד קצת כוח, מנועי ה'רוטקס' 1000 המוגדשים מספקים מהיום 131 כוח סוס ו-13.8 קג"מ – זו תוספת משמעותית בהספק ובמומנט, אם כי עדיין לא ברמה של הארכי-אויב, פולאריס RZR טורבו המייצר 144 כ"ס.

במקביל להעלאת ההספק הורחבה משפחת מאבריק, וכרגע תוכלו לבחור מבין בשישה דגמי 1000 מוגדשים, היצע מרשים היכול לענות לצרכיו של כל חובב מהירות ועוצמה. כל הדגמים מציעים מערכות אלקטרוניות ייחודיות לקאן-אם, ביניהן היגוי חשמלי מתכוונן, בחירה בין נהיגה ספורטיבית לחסכונית, ועוד. הדגמים מגיעים בתצורת 2 או 4 מושבים. רמות הגימור מוגדרות כ-R בסיסי (שגם הוא מאובזר מאוד). לא נפרט כאן את כל רשימת האבזור והמערכות, הארוכה מנשוא.

סדרת X המשופרת מציעה צמיגי 29 אינץ' (במקום ה-28 של R), גלגל הגה ספורטיבי, וצביעה ייחודית. את הרשימה סוגרים דגמי X RS, הכוללים פגוש אחורי ייחודי ומערכת פליטה משופרת, ועוד שיפורים קלים. כל המאבריקים 1000-טורבו מגיעים עם גג קיץ מאלומיניום, חצי חלון קדמי לחורף, מיגון תחתון ותיק מטען. כמו בכל הקטגוריה המחירים גבוהים, אבל היום מוצעים דגמי הטורבו -1000 במחירים מוזלים יחסית, כמפורט בטבלה. למי שאינו מכור לכוח מוצע גם מאבריק-1000 אטמוספרי, במחיר נוח יחסית של 118,000 שקלים. תאמינו לי, גם הוא מספיק עבורכם.

עוד בוואלה! רכב:
פיתוי גורלי: 144 סוסים עם פולאריס רייזר
לייק אחד ואתם בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

  • עוד באותו נושא:
  • קאן אם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully