וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איסוזו תייצר עבור מאזדה את הדור הבא של הטנדר BT-50

17.7.2016 / 7:36

מאזדה תעביר את הייצור של ה-BT-50 לידי איסוזו כדי להמשיך ולהגדיל את אחיזתה בשוק הפרטיות. על הכוונת, גם פולקסווגן אמארוק

מאזדה BT-50. אתר יצרן
מאזדה BT-50 משנת 2010. הדור הבא מתקרב/אתר יצרן

שוק הטנדרים ממשיך לגדול ולהצמיח מתחרים עם מטרות חדשות. אחרי ההכרזות של יונדאי, רנו, פיג'ו-סיטרואן וכניסת פולקסווגן לענף העבודה, הכריזה מאזדה כי היא עתידה להפקיד את ייצורו של ה-BT-50 בידיה של חברת איסוזו, שמייצרת כאמור גם היא טנדר מבוקש בשם די-מקס.

הדור הנוכחי של ה-BT-50 (שנמכר בארה"ב גם כפורד ריינג'ר) נמצא בשלהי חייו, ולמעשה זכה למתיחת פנים אחרונה ביולי 2015 (אינו משווק בישראל כיום). במאזדה טוענים שהדור הרביעי יהיה איכותי מקודמו במידה רבה, וכן חזק ממנו ומאובזר כך שיפנה גם לחוג המשפחתי, כפי שנעשה בטויוטה היילקס, מיצובישי טרייטון ופולקסווגן אמארוק בין היתר.

ההסכם בין מאזדה לאיסוזו טומן בחובו אפשרויות כלכליות רבות לשתי החברות; העברת ה-BT-50 לאיסוזו תאפשר למאזדה להמשיך ולהקציב משאבים גדולים יותר למכוניות פרטיות, מנועים ותיבות הילוכים ולהחליף אותו בעלות נמוכה יחסית, בעוד איסוזו רואה בך הזדמנות לייצר את הדור הבא של הדי-מקס עם הידע והניסיון שצברה מאזדה בתחום זה.

ה-BT-50 יימכר באינספור מדינות בעולם כחלק מהאסטרטגיה הגלובלית של מאזדה. מוקדם מאוד לדעת אם יעשה את דרכו חזרה לישראל, כמעט שנה וחצי לפני חשיפתו. מכל מקום, נדמה שהטנדרים עושים קאמבק מעניין והופכים סגמנט אפור למקום קצת יותר רווי באקשן.

עוד בוואלה! רכב:
טנדרים בישראל במבחן משווה ענק
לייק אחד ואתם בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully