וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוננות קרב: יגואר F-PACE החדש הושק בישראל

13.7.2016 / 8:13

מאיר השיקה את יגואר F-PACE החדש שיתחרה בין היתר בפורשה מקאן, אודי Q5 ועוד. ימכר בשלב ראשון עם צמד מנועי טורבו דיזל, תיבת הילוכים אוטומטית ושתי רמות אבזור. החל ב-389 אלף שקלים

אתר יצרן

באירוע שהתקיים אמש (שלישי) לפנות ערב בתל אביב, חשפה יבואנית דגמי יגואר לישראל 'מאיר' את אחד מכלי הרכב החשובים ביותר של המותג הבריטי בשנים האחרונות - רכב הפנאי יגואר F-PACE. הקרוסאובר היוקרתי, שמגיע באיחור ניכר לסגמנט יעניק ליגואר כלי נשק אסטרטגי בקבוצה צפופה ותחרותית בזכות טכנולוגיה מתקדמת, עיצוב מושך ומפרטים עשירים.

ה-F PACE הוצג בעולם לפני כשנה והוא מבוסס בחלקו על מכלולים של יגואר XE ו-XF, ושואב מהם גם השראה ויזואלית נרחבת. כמו הרבה דגמי המותג הבריטי, גם הקרוסאובר עשוי שילוב של תרכובות אלומיניום (למעלה מ-80% בשלדתו) והוא מתהדר במידות מרווחות לחמישה נוסעים; אורכו 4.7 מ', רוחבו 1.96 מ', גובהו 1.67 מ' ובסיס הגלגלים הוא 2.87 מ'. נפח תא המטען הוא 650 ליטרים.

יגואר ישראל תשווק את הרכב החדש עם רמת גימור גבוהה בשם 'פרסטיג' וכן עם רמת גימור מורחבת - 'פרסטיג פלוס'. בציוד התקני, ניתן למצוא גג-פנורמי חשמלי, הנעה ללא מפתח, מערכת מדיה עם צג 8 אינטש, שמע עם 8 רמקולים ומגבר 4 ערוצים, בלוטות', כניסות USB ו-AUX, ריפודי עור TAURUS LEATHER, פנסי קסנון, חיישני אורות וגשם, פתיחת דלת תא מטען חשמלית ועוד. גרסת 'פלוס' מוסיפה חישוקי 20 אינטש VENOM, ומערכת מולטימדיה משופרת טאץ' פרו עם צג 10.2 אינטש.

ציוד בטיחותי:
בקרת יציבות דינאמית- DSC
בקרת מניעת התהפכות- RSC
מערכת בלימה אוטומטית למניעת התנגשות עירונית- AEB
בקרת סטייה מנתיב- LDW
בקרת בלימה בפניה- EBC
מערכת עזר לבלימת חירום.
בקרת שיוט עם מגביל מהירות
עוגני ISOFIX לכיסא ילדים במושב האחורי
חיישן לחץ אוויר TPMS
חיישני חניה אחוריים
חיישני חניה קדמיים
מצלמת עזר בנסיעה לאחור.

מערכות הינע. בינתיים רק סולר

יגואר     f-pace. אתר יצרן
יגואר f-pace/אתר יצרן

נוכח הביקוש לסדרת מנועי הבנזין מוגדשי העל בעולם (ולרכב בכלל), מאיר תחל לשווק את הרכב בישראל רק עם צמד מנועי טורבו דיזל בפעימה הראשונה: גרסת ה-20D וגרסת ה-30D, בחיבור אל תיבת הילוכים אוטומטית 8 מהירויות תוצרת ZF.

הראשון, מחלץ מ-2 ליטר טורבו דיזל 4 צילינדרים הספק של 180 כ"ס ב-4,000 סל"ד, ו-43.9 קג"מ הזמינים מ-1,750 סל"ד. ההאצה ל-100 קמ"ש אורכת 8.7 ש' וצריכת הדלק הממוצעת היא 19 ק"מ לליטר. המנוע החזק מביניהם מפיק מ-3.0 ל' טורבו-דיזל, 6 צילינדרים הספק של 300 כ"ס ב-4,000 סל"ד ו-71.3 קג"מ הזמינים מתחום של 2,000 סל"ד. לזה האצה ל-100 קמ"ש ב-6.2 ש' וצריכת דלק ממוצעת של 15 ק"מ לליטר. בעתיד, צפוים כאמור להגיע מנועים נוספים, בהם ה-V6 בנזין בהגדשת על עם 380 כ"ס.

המחירים יחלו ב-389 אלף שקלים, עבור ל-425 אלף שקלים וכלה ב-525 אלף שקלים לגרסה הבכירה ביותר. ביבואנית מעריכים בשמרנות כי ימסרו בשנה בין 100 ל-200 כלי רכב.

עוד בוואלה! רכב:
חורשים את האלפים עם יגואר F טייפ V8
סאלון על: פורשה פנמרה החדשה נחשפה
לייק אחד ואתם בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully