וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוכשי מיצובישי אאוטלנדר היברידי בישראל יוכלו להטעין את הרכב בבית

18.7.2016 / 9:39

לקראת שיווק מיצובישי אאוטלנדר פלאג-אין היברידי בישראל הרוכשים יוכלו לוותר על עמדת טעינה חיצונית ולהטעינו משקע ביתי, לאחר עדכון של מכון התקנים. בארץ לקראת סוף השנה

מיצובישי אאוטלנדר. אתר יצרן
מיצובישי אאוטלנדר היברידי PHEV. הדור הבא יגיע לארץ בסוף השנה עם אופציה לטעינה משקע ביתי/אתר יצרן

יבואנית דגמי מיצובישי, קבוצת כלמוביל מפרסמת היום (שני) כי לקראת הגעתו של מיצובישי אאוטלנדר פלאג-אין PHEV ההיברידי בסוף השנה לישראל, יוכלו הלקוחות להטעין את הרכב גם משקע הבית הסטנדרטי, ובכך להפטר מהצורך להזין את הסוללות רק בעמדות טעינה חיצוניות. זאת, לאחר שמכון התקנים אישר כבל מסדרת MODE2 המבוסס על התקן האירופי. זו הפעם ראשונה שמצליחים לקבוע את הדרישה שנקבעה במסגרת שיווק מכוניותיה של בטר פלייס.

דוידי פיאמנטה, מנכ"ל קבוצת הרכב הפרטי בכלמוביל: "מדובר בסיום של תהליך ארוך שארך כשנתיים ובסופו פרצנו דרך לשינוי אשר ישרת לא רק את רוכשי ה- PHEV. אנו מאמינים כי הדור החדש של הרכב יוכל להוות פתרון מתאים לכל מי שמעוניין ברכב ירוק, וחסכוני ונושא הטעינה היווה חסם עבורו. בעתיד, נאפשר גם אופציה של טעינה מהירה לכשתגיע האפשרות לישראל".

ביבואנית מסבירים בנוסף לכך, כי הכבל החדש מותאם להתחברות לשקע בעל פחת ייעודי והתקנתו תעשה על ידי חשמלאי מוסמך. עוד מוסיפים כי זהו פיתוח מיוחד של מיצובישי עבור השוק הישראלי, שלהבדיל מאירופה מחייב הנמכת זרם הטעינה עד ל-10 אמפר.

מערכת ההינע של האאוטלנדר ההיברידי2017 נשארה פחות או יותר כפי שהיייתה בדגם היוצא, ונשענת על מנוע 2.0 ל' בנזין, הנעה כפולה, תיבת הילוכים רציפה והספק של 200 כ"ס. הוא מסוגל לנוע למרחק של כ-51 קילומטרים עד אוזלת כוחן של הסוללות, מאיץ ל-100 קמ"ש ב-11 שניות וצריכת הדלק הממוצעת שלו היא בסביבות ה-55 ק"מ לליטר.

במיצובישי ימשיכו להקציב משאבים רבים לטובת טכנולוגיות היברידיות בצל משבר האמון שפקד את החברה בחודשים האחרונים על רקע פרשת הונאת צריכת הדלק - מהגורמים המניעים להגדלת אחזקותיה של ניסאן במיצובישי ל-34% (הגדול ביותר). ביפן, דיווחו במאי האחרון כי מכירותיו של האאוטלנדר ההיברידי ספגו מפלה של 40% נוכח אירועים אלו, אך למרות זאת הוא רושם צמיחה מרשימה ב-5 החודשים הראשונים של השנה עם היקף של 3,500 מסירות, בעוד אשתקד מסר בכל 12 החודשים ביחד רק 2,700 יחידות.

מהלך זה יש לומר, וחרף עלותו היחסית גבוהה של האאוטלנדר ההיברידי, עשוי להגדיל את כמות מכירותיו בשיעור חד, משום שהתקנת עמדת טעינה חיצונית לסוללות גבתה עד כה סכום של כ-5,000 שקלים ומעלה, וזאת מבלי לציין את היעדרותן של עמדות טעינה חיצוניות שהינן מחזה נדיר במתחמי החניה והתחנות.

המחירים והמפרטים המלאים של אאוטלנדר PHEV בישראל, יפורסמו בסמוך למועד השקתו.

עוד בוואלה! רכב:
השוואתי טנדרים: מיצובישי טרייטון נגד די-מקס והיילקס
לייק אחד ואתם בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully