וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למבורגיני משחררת לחץ: אנחנו מחויבים למנועי ה-V12

3.8.2016 / 7:36

יצרנית העל למבורגיני לא חוששת כרגע מתקנות זיהום האוויר; תמשיך לייצר את תחנת הכוח בקרביהן של יצירות המופת שלה ותבחן בעתיד אלטרנטיבות מתאימות

למבורגיני סנטנריו. אתר יצרן
למבורגיני. אף אחד לא יגע לנו במנועי ה-V12/אתר יצרן

תקנות זיהום האוויר המחמירות מייצרות מכבש לחצים על יצרניות רכב שמתמחות במנועים גדולים, רעבים לדלק ומזהמים. חלק מהשיטות המקובלות כיום הן לכווץ את המנועים האטמוספרים עם מערכות היברידיות ולשנות את כיול המחשב, או פשוט להתקין מגדשי טורבו. כולם ערים לכך שזו עשויה לעתים להיות פשרה כואבת, ולכן בלמבורגיני מצהירים בגאווה: אנחנו מחויבים למנועי ה-V12, למרות הכול.

"הלקוחות הגדולים שלנו, והדילרים מסביב לעולם אמרו לנו לא לגעת במנועי ה-V12 - אז כך נמשיך לעשות עבורם", אומר סטפנו דומינצי'אלי, מנכ"ל מותג העל האיטלקי מבולוניה. לדבריו, הפונטנציאל הגלום במנועים אלו טרם מוצה, אך הוא מתייחס דווקא לשיטה חדשה שמטה החברה בארה"ב פיתח בשנה האחרונה ויסייע בהפחתה דרמטית של המשקל, ובכך יחסוך דלק וזיהום אוויר.

"אנחנו עובדים על מיזם שעוסק בתרכובות קרבון (סיבי פחמן) קלות ב-50% מכפי שאנו משתמשים היום. כלומר, הרכב יאיץ מהר יותר, יגיב באופן חד יותר בשיעור ניכר, והתמורה הנוספת היא כמובן בניצול מבוקר יותר של משאבים, קרי צריכת דלק מתונה ופליטת מזהמים מופחתת".

מבחינת למבורגיני, והקליינטורה שלה, ה-V12 לא על הכוונת, אבל הם ממשיכים לפקוח עין על אלטרנטיבות היברידיות. "אנחנו צריכים לוודא שברגע הראשון שהמערכות החשמליות רלוונטיות ללמבורגיני מבחינת עלות-תועלת, אנחנו נהיה מוכנים לשינוי כיוון", מוסיף המנכ"ל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully