וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פולקסווגן קרפטר המחודש: יותר מהכול, ונעים מקודמו

2.8.2016 / 7:40

הרכב המסחרי פולקסווגן קרפטר התעדכן לשנת הדגם הקרובה, עם מראה מחודש, אבזור נוסף ומספר מנועים בהיצע עם תיבה ידנית או דו-מצמדית

פולקסווגן קרפטר. אתר יצרן
פולקסווגן קרפטר מחודש/אתר יצרן

פולקסווגן קרפטר, המתחרה של הקונצרן הגרמני בקבוצה שבין שורותיה פורד טראנסיט המיתולוגי, קיבל רענון חשוב לשנת 2017, במסגרתו הרחיב את מגוון אפשרויות האבזור שלו, המנועים, הבטיחות וגם העיצוב, שזוכה כעת למעט יותר תשומת לב במקביל לדגמים הפרטיים.

הקרפטר משווק הפעם על פלטפורמה עצמאית, ולמעשה נפרד משיתוף הפעולה הקודם עם מרצדס קראפטר (שבעצמה חולקת מכלולים עם חברות אחרות באגף המסחריות). הקרפטר מצויד במרכב סגור (פנל) עם הנעה קדמית, אחורית או כפולה 4 מושן, ובחזיתו אפשר למצוא מספר מנועים על בסיס 2.0 ל' טורבו דיזל, בהספקים של עד 175 כ"ס (בי-טורבו). החיבור הוא לתיבת הילוכים ידנית 6 מהירויות, או דו-מצמדית DSG. זו גם הפעם הראשונה שהקראפטר מסתייע במערכת היגוי חשמלית.

במסגרת מתיחת הפנים, פולקסווגן העניקו לו מקדם גרר מופחת ל-0.33CD - הנמוך ביותר בקטגוריה, ולכן הצפי הוא שצריכת הדלק תהיה גם היא מהנמוכות בקרב המסחריות הגדוות. כמו כן, ובהתאם לצורך, ניתן לבחור את קרפטר במספר אורכים שונים ובסידורי הושבה לפי טעמו של הלקוח. בנוסף, בשורה חשובה נמצאת גם בגזרת הבטיחות; קראפטר מצויד מעתה עם בקרת שיוט אדפטיבית, חיישנים מלפנים ומאחור, תוספת של מספר כריות אוויר, מצלמת נסיעה לאחור, ומערכות חכמות המנטרות את שינויי המשקל בשלדה ושומרות בקפדנות על יציבותו.

הקרפטר ייחשף רשמית גם במסגרת תערוכת פריס בהמשך השנה. מיבואנית פולקסווגן צ'מפיון מוטורס נמסר לוואלה! רכב כי מועד הגעתו לארץ טרם נקבע, ונמצא בבדיקה מול היצרן.

עוד בוואלה! רכב:
פולקסווגן טרנספורטר החדש בישראל
הצצה ראשונה לפולקסווגן אמארוק החדש
לייק אחד ואתם בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully