וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אזל המלאי: כל 20 דגמי למבורגיני סנטנריו רודסטר נמכרו מראש, ב-2.3 מיליון דולר ליחידה

22.8.2016 / 7:56

למבורגיני חשפה את סנטנריו רודסטר בארה"ב לרגל אירוע המכוניות היוקרתיות בפבל ביץ' כמחווה למייסד החברה, שחגג 100 שנים

למבורגיני סנטניריו רודסטר. אתר יצרן
למבורגיני סנטנריו רודסטר. 770 כ"ס במהדורה מוגבלת ל-20 יחידות/אתר יצרן

בגלקסיה המרוחקת של מכוניות העל, יש כנראה רק כלל אחד שצריך לשנן אותו: "You snooze, you lose", או בתרגום חופשי לעברית: נרדמת - הפסדת. רק לפני חודשיים סיפרנו לכם על גרסת רודסטר של לה-פרארי שכל יחידותיה נמכרו מראש עוד לפני שהוצגה רשמית, והנה מקרה זהה לחלוטין בקרב מותג למבורגיני עם מהדורה מוגבלת של הסנטנריו רודסטר המסעירה.

הסנטנריו, כנגזר משמה, מציינת 100 שנים לאירוע חשוב בלמבורגיני. ולא סתם חגיגה ארעית, אלא יום הולדתו של מייסד החברה פרוציו למבורגיני שכבר זכה לגרסה סגורה על שמו לפני כמה חודשים בתערוכת הרכב בז'נבה.

הסנטנריו, על 1.5 טון של תרכובת קרבון (סיבי פחמן) מצוידת במנוע 6.5 ל' V 12 עם 770 כ"ס, הנעה כפולה ותיבת 7 הילוכים אוטומטית תחרותית. היא מאיצה ברודסטר ל-100 קמ"ש ב-2.9 ש' ועד 351 קמ"ש, ולחרדים לגורלם, היא בולמת מ-100 קמ"ש ל-0 בפחות מ-32 מטרים, כמעט מחצית מרחק הבלימה מרכב רגיל במהירות דומה.

כאמור, ולרוע מזלם של מי שתכננו להניח ידם על אחת מתוך ה-20 שלמבורגיני עתידה לייצר, תאלצו להסתפק בגרסה משומשת של סנטנריו רודסטר, מאחר וכולן נמכרו מראש עוד בטרם עלתה על הבמה בפבל ביץ'. כל אחד מהלקוחות נפרד מ-2.3 מיליון דולרים כדי לומר בגאון שרכש לעצמו יצירת מופת שכזו, ובלמבורגיני אומרים שהם ידעו שכך יהיה עוד כשנחשפה אחותה הסגורה בתחילת 2016. "אנחנו ממשיכים במחווה החגיגית לפרוציו, והסנטנריו רודסטר היא עוד יצירה הרמונית שמאחדת בין נועזות פורצת דרך לבין עיצוב נצחי", כך מנכ"ל החברה סטפנו דומינצ'לי.

עוד בוואלה! רכב:
איבד שליטה על הלמבורגיני לעיני מצלמת הדרך
לייק אחד ואתם בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully