וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיק-אפ: יונדאי - "הטנדר שלנו כמעט מוכן"

25.8.2016 / 12:01

יונדאי האיצה את פיתוחו של הטנדר העממי סנטה-קרוז והוא עשוי לקבל בכורה רשמית בתערוכת לוס אנגל'ס בנובמבר הקרוב. "ההחלטה העקרונית כבר התקבלה"

יונדאי סנטה-קרוז. אתר יצרן
יונדאי סנטה קרוז קונספט. בתהליכי פיתוח כבר שנתיים/אתר יצרן

יונדאי פוקחת עין על ענף הטנדרים בשנה האחרונה, וכמו מרבית המתחרים הבחינה שרכבי העבודה זוכים לעדנה מחודשת. רק בחודשים האחרונים הכריזו פיג'ו-סיטרואן שהם שבים לזירה לאחר היעדרות ממושכת, וזאת בעקבות רנו שהציגה את אלסקן, מרצדס שהודיעה שבכוונתה לשווק טנדר יוקרתי ואפילו ב.מ.וו שרמזה שגם היא בעניין.

לפני כשנה וחצי, הציגה יונדאי בדטרויט קונספט לטנדר בשם "סנטה-קרוז" ולפחות בעת הצגתו, לא היה ברור אם מדובר ברכב ראווה שישאר על רצפת העריכה או דגם שיבשיל למוצר סדרתי. לאחרונה, הדיווחים נוטים לכיוון רצפת הייצור והנה בכירי יונדאי מאשרים שהסנטה-קרוז אכן יתברג בשורותיה של החברה עד שנת 2018. "הגענו להחלטה, אבל עוד לא הכרזנו על זה רשמית", אומר דייב זוקובסקי, מנהל יונדאי בצפון ארה"ב בראיון לירחון האמריקני 'מוטור טרנד'.

הסנטה קרוז ישמור על חלק ניכר ממאפייניו של רכב התצוגה, ויקפוץ לאולמות המכירה כמעט ללא שינויים משמעותיים. הפלטפורמה מתחת למעטה החיצוני משותפת ליונדאי טוסון, מה שמלמד שמידותיו תהיינה כשל טויוטה היילקס. באגף הביצוע, בוחנים יונדאי כמה וכמה יחידות הינע לוגמות סולר, וכן מנועים גדולים לוגמי בנזין המשרתים את מותג ג'נסיס. אולם לפי שעה, טרם הוחלט איזה קו מנועים ירכיב את ההיצע בעת השקתו הרשמית.

יונדאי חוזים שכמות המכירות תנוע בין 50 ל-70 אלף יחידות בשנה, עם תג מחיר התחלתי של 25 אלף דולר, או כ-5,000 דולרים זול יותר מהונדה ריג'ליין הנמכר בארה"ב ונחשב ליריבו העיקר. יונדאי תכריז על סנטה קרוז רשמית במסגרת תערוכת הרכב בלוס אנגל'ס בעוד כמה חודשים בודדים, ונראה שחשיפתו מתוכננת לתערוכת דטרויט 2017, עם התחלת מכירות ברבעון האחרון של אותה השנה.

עוד בוואלה! רכב:
יונדאי i20 קרוס במבחן דרכים. עכבר עירוני, על עקבים
נהיגה ראשונה: יונדאי איוניק - התשובה לטויוטה פריוס
יונדאי אלנטרה החדשה במבחן. מלכת הליסינג?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully