וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכונית העל הסינית: האיטלקים גויסו להשלים את המיזם

29.8.2016 / 8:02

מכונית העל הסינית 'טקורלס' נמצאת במבחנים במסלול מירוצים באנגליה. מעצבי רכב מסדנת 'ג'יוג'ארו' האיטלקית ומחברת ג'אנטי גויסו לסייע בהמשך פיתוחה

טקרולס, מכונית על סינית. אתר יצרן
טקרולס. הסינים מגיעים לגזרת מכוניות העל הקיצוניות בעולם/אתר יצרן

חברת המחקר והפיתוח הסינית 'טקרולס' גייסה לשורותיה מעצבים ומהנדסים איטלקיים כדי לסייע להם בהכשרת מכונית העל הסינית הראשונה בתולדותיהם. לפי כלי התקשורת בצרפת, טקרולס שכרה את שרותיהם של ג'יורגי'טו ופרביציו ג'יוג'ארו ואת חברת ההנדסה של L.M ג'אנטי. הצוות נשכר כדי לשדרג את המכונית שהוצגה כקונספט במסגרת תערוכת ז'נבה האחרונה תחת הקוד GT96, לקראת השקתה במהלך 2017 ומכירות בשנה שלאחר מכן.

טקרולס אומרים שגרסת הייצור של המכונית, שמפתחת מעל 1,000 כ"ס על ידי שימוש בטורבינות חשמליות בטכנולוגיה היברידית שמטעינה את הסוללות, תוצג רשמית בתערוכת ז'נבה הבאה בחודש מרץ הקרוב, ומוסיפים כי עד לאירוע החשיפה, השותפים מאיטליה ישלימו את הפקתה לקראת ייצור סדרתי בכמות מוגבלת.

"רמת ההתעניינות בטכנולוגיה שלנו ובמכונית העל טקרולס, מוכיחה שיש בידינו נוסחה פורצת גבולות ומיומנות גבוהה שתתורגם לכלי רכב נוספים, ואנחנו יכולים לייצר השפעה גדולה על התעשייה", כך מנכ"ל החברה וויליאם ג'ין. במסגרת מבחנים שנערכו לטקרולס לאחרונה באנגליה, היא האיצה ל-100 קמ"ש ב-2.5 שניות בלבד והרשימה על מסלולי המירוצים.

משפחת ג'יוג'ארו לא זקוקה להקדמות מיוחדות, שכן היא חתומה על יצירות מופת של פרארי, למבורגיני, מזרטי ואסטון מרטין בין היתר. אשתקד חלו כמה שינויים מנהליים בחברה, שהובילו להתפצלות שאחריה הקימו פבריציו וג'יורג'יטו סדנת עיצוב עצמאית בשם GFG Progetti. השותפה השניה, חברת ג'יאנטי תמכה בחטיבת המירוצים של פיאט, אלפא רומיאו ופרארי החל משנות ה-60 ותביא עימה את הניסיון והידע שצברה כדי לקחת את המכונית קרוב ככל הניתן לגבולותיה.

טקרולס היא חברה יחסית צעירה בענף הרכב, אבל כמו רוב יריבותיה המנוסות מהמזרח הרחוק, גם היא מתכננת את צעדיה לעתיד, וכבר מפתחת שורה של דגמים עירוניים עם טכנולוגיה ידידותית לסביבה. האם בעוד 5 שנים טקרולס תוזכר בנשימה אחת עם מכוניות העל של בוגטי? התשובות אולי באביב הקרוב כשמכונית העל תוצג באירופה.

עוד בוואלה! רכב:
טופ 10: ג'רמי קלארקסון בחר את המכוניות שהכי אהב
לייק אחד ואתם בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully