וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פינינפרינה: יצירת מופת איטלקית שתהפוך למציאות

10.9.2016 / 11:53

פינינפרינה תייצר סדרה של 10 מכוניות המבוססות על מכונית הקונספט H2 שהוצגה בתערוכת הרכב בז'נבה. המחיר, כ-2.5 מיליון דולר ליחידה

פינינפרינה H2. אתר יצרן
פינינפרינה H2. אם למבורגיני לא עושה לכם את זה/אתר יצרן

עם גב כלכלי יציב מחברת מהינדרה ההודית, סדנת העיצוב האיטלקית 'פינינפרינה' עתידה לייצר את מכונית ה-H2 קונספט ההיברידית שהוצגה בתערוכת ז'נבה לפני כמה חודשים. כך הכריז מנכ"ל החברה סילביו פיטרו אנייורי במסגרת כינוס המכוניות היוקרתי שנערך בפבל ביץ' לאחרונה.

פינינפרינה, שעצבה כמה מהמכוניות היפות ביותר בעולם בקבוצת פרארי ופיאט, פתחה את ה-H2 לפי השראות שקיבלו הצוותים ממכונית הסיגמה פורמולה 1 מ-1969, שהוכשרה כדי לחשוף בפני הקהל קומץ מהשכלולים הבטיחותיים שנכנסו לשימוש במכוניות ה-F1 ונשענה על פלטפורמה של פרארי 312 עם מנוע V12. הפעם להבדיל, הדגש הוא על עיצוב ומערכת ההינע שמתאימה לתנאים המגבילים של המאה ה-21.

יחד עם מהינדרה, פינינפרינה תייצר את ה-H2 על בסיס פלטפורמה של מכונית אב-טיפוס מסבב הלה-מאן (מירוצי סיבולת GT). היא תשתמש במערכת מנועית חדישה המבוססת על מימן ותאי דלק וצמד מנועים חשמליים. התפוקה המרבית, תעמוד על כ-505 כ"ס בחיבור אל תיבת הילוכים אוטומטית תחרותית 7 מהירויות, ולמרות שהביצועים הם עדיין בגדר סימן שאלה, סוברים שעם מבנה שעשוי רובו תרכבות סיבי פחמן, היא תרד מ-3.5 שניות ל-100 קמ"ש, בעוד מהירותה המרבית מוערכת ב-310 קמ"ש.

פיניניפרינה תמכור כ-10 יחידות של ה-H2 המיועדות רק למסלולי מירוצים, לפחות בשלב הראשון. "זו מכונית מירוץ לנהגים ג'נטלמנים", אומר אניירי שמעריך שיחידות ראשונות תהיינה זמינות בעוד 14 חודשים. כל מכונית תמכר בתמורה ל-2.5 מיליון דולרים, ואנייורי גורס שהסדנה תצליח להפיק רווחים מכל מכונית, ומבטיח שהיא לא תהפוך לעוד מוצר מוזיאוני שרואים רק פעם בשמיטה.

עוד בוואלה! רכב:
כל דגמי למבורגיני צ'נטנריו נחטפו
לייק אחד ואתם בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully