וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרב צמרת? ב.מ.וו סדרה 7 מתקשה לסגור את הפערים מול מרצדס S קלאס

1.9.2016 / 7:47

ב.מ.וו סדרה 7 החדשה מתקשה להתמודד עם ההצלחה של מרצדס S קלאס. "חסר לה את המשהו המיוחד הזה". הפערים הולכים וגדלים?

ב.מ.וו סדרה 7. אתר יצרן
ב.מ.וו סדרה 7. קשה לסגור את הפער שפתחה מרצדס עם S קלאס/אתר יצרן

אף אחד במינכן לא באמת השלה את עצמו שניתן לסגור את הפער התהומי שפתחה מרצדס S קלאס ממכונית הדגל הבווארית, כאשר על כל סדרה 7 אחת שנמכרת, נמכרות 2 מרצדס S קלאס. ובכל זאת, התגבש קו מחשבה בב.מ.וו שהדור האחרון של סדרה 7 יזעזע את מאזן הכוחות, ויגרום ללקוחות האדוקים של ה-S קלאס לעצור ולעשות חושבים. בפועל, זה לא בידיוק מה שקרה.

נקודת התורפה של ב.מ.וו בפרוש אינה נעוצה בהיבטים הטכנולוגיים או הדינמיים בסדרה 7, כי איש אינו חולק על יכולותיה או איכויותיה. אבל לראשונה מזה 10 שנים, ב.מ.וו עלולה לאבד את מקומה בצמרת אירופה לטובת מרצדס, שבזכות שורה של דגמי פנאי יוקרתיים שהושקו בפרק זמן צפוף, עקפה אותה ביולי בהפרש של 30 אלף מכוניות.

"ההצלחה של סדרה 7 חשובה לב.מ.וו מבחינה תדמיתית וגם מבחינת הרווחים שלה, כי המכונית הבכירה ביותר מקרינה על מכוניות הלחם והחמאה שלה", כך אומר מקורב לחברה ל'בלומברג'. "אם אתה מסתכל על זה מהצד, אתה גם רואה שאין לה את המשהו המיוחד הזה. אפקט ה-WOW שקיים במרצדס S קלאס" כך הוא מוסיף, ומעיר רק כי רק לפני 4 שנים מכרו ב.מ.וו ומרצדס כמות כמעט זהה של הדגמים הבכירים ביותר.

עוד עולה מהדיווח, שגם אנשים בתוך הדירקטוריון של ב.מ.וו מתחו ביקורת על המהנדסים, והעירו שסדרה 7 חסרה עוד כמה קונצים שימשכו חובבי גאדג'טים, מלבד פקדים מודרניים המשתמשים במחוות ידיים, וגם האשימו את עיצובו הסולידי של הרכב כגורם נוסף שאחראי לכמות המכירות הדלה. תוסיפו לכך את העובדה שמרצדס מייצרת לא פחות מ-6 וריאציות של ה-S קלאס, כולל מהדורת "מייבאך S600", והמשבר שמתפתח בימים אלו ב.ב.מ.וו רק מעמיק.

אז מה הפתרון? ובכן, ב.מ.וו מנסה לקדם מיזם שיפיח חיים חדשים בסדרה 8 במרכב קופה. גרסה זו, תיוצר רק בשנת 2018, אבל עוד לפניה עשויה להופיע גרסה אולטרא יוקרתית שתתחרה בדגם המייבאך של מרצדס. בטווח הנראה לעין, תחכה לה בשנה הבאה אודי A8 החדשה, שעתידה להפגין גם בקרות נהיגה אוטונומיות מלאות.

עוד בוואלה! רכב:
פאר וטכנולוגיה: מרצדס מציגה את מייבאן 6 קונספט 2017
אגדה צרפתית: פיג'ו 205 טורבו 16 - למכירה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully