וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריון: מרצדס חשפה את הגרסה השרירית של ה-GLC קופה

4.9.2016 / 8:03

מרצדס מכוונת את ה-GLCAMG43 החזקה ישירות לגרסה המקבילה של ב.מ.וו X4 מחטיבת M. בכורה רשמית במסגרת תערוכת פריס

מרצדס GLCAMG43. יצרן, ניר בן טובים
בריון שכונתי. מרצדס GLCAMG43/ניר בן טובים, יצרן

בין ב.מ.וו למרצדס נכרת הסכם לא כתוב לפיו כל דבר שהיריב עושה, הצד השני מנסה לעשות את זה יותר טוב, או לפחות משהו בעל ערכים דומים. אז את הקרבות בין הסדרות הקלאסיות 3 ו-5 מנהלות השתיים כבר עשרות שנים, אבל במאה ה-21 הבריונים השכונתיים הפכו להיות הקרוסאוברים הבכירים שמקבלים טיפול מחטיבות הביצועים.

במרצדס ישיקו בתערוכת פריס את התשובה שלהם לב.מ.וו X4M40i, וכמו הבווארים, מרצדס לא חוסכת בשום דבר כדי לרתום את הנוסעים למכונת ביצועים חורכת אספלט שתאתגר לכם את היכולות - GLCAMG43. בחזיתו של רכב הפנאי השרירי מדיימלר, שוכנת תחנת כוח בנפח 3.0 ל' V6 בי-טורבו עם 367 כ"ס ב-5,500 סל"ד ו-53 קג"מ הזמינים מטווח של 2,500 סל"ד.

את הכוח לכל הגלגלים (4-מאטיק עם חלוקה של 61% לסרן האחורי) מעבירה תיבת הילוכים אוטומטית 9 מהירויות. היא תאיץ במרצדס ל-100 קמ"ש בפחות מ-5 שניות ועד 250 קמ"ש מבוקרים אלקטרונית. צריכת הדלק לפי הנתונים של מרצדס עומדת על 11 ק"מ לליטר מאוד אופטימיים בנסיעה משולבת.

מבחינה חיצונית, הדגם החזק ביותר במשפחת ה-GLC קופה מובחן מגרסת ה-300GLC הרגילה על ידי חישוקים מוגדלים, פגושים חדשים, ספוילר אחורי ומפלט עם 4 יציאות. בתא הנוסעים, הוסיפו AMG לוח מחוונים עם מוטיב של דגל השחמט, קצת תפירות אדומות במושבים חובקים וגלגל הגה ספורטיבי.

מרצדס תחל במכירות הדגם בתחילת 2017, אולם היא לא תאחוז בצמרת הסדרה הזו לזמן ממושך, שכן AMG כבר מבשלת את גרסת ה-63 החדשה עם מנוע שמונה צילינדרים וקרוב ל-600 כ"ס. כי מה זה כבר 400 כ"ס בימינו.

עוד בוואלה! רכב:
למכירה: מרצדס קשישה שהפכה לאגדה
לייק אחד ואתם בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully