וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצצה ראשונה: לנד רובר דיסקברי החדש

6.9.2016 / 13:02

לנד רובר חשפה תמונה ראשונה של הדור החדש של לנד רובר דיסקברי, שעוצב ברוח מודרנית בהשראת איווק

לנד רובר דיסקברי. יצרן, ניר בן טובים
לנד רובר דיסקברי החדש. שובר את המראה הקופסתי/ניר בן טובים, יצרן

לנד רובר חשפה תמונה ראשונה של הדיסקברי החדש לקראת חשיפתו הרשמית במסגרת תערוכת הרכב בפריס. מהתמונה הבודדה, אפש לזהות שהדיסקברי החדש מאופיין בקווים שונים לחלוטין מקודמיו, ומאמץ את הגישה העדכנית של ריינג' רובר איווק, ומתאחד עם שפת העיצוב של היצרן הוותיק ב-2017 שזנחה מאחור את המבנה הרבוע הקלאסי.

למרות שכמעט כל המאפיינים של הדיסקברי החדש לא פורסמו בינתיים, החברה אומרת שעלינו לצפות "לרבולוציה" ולא "אבולוציה" מוגבלת בהיקפה. "הצוותים של לנד רובר חוללו מהפכה טכנולוגית משמעותית בדיסקברי, כדי ליצור רכב נחשק, מיומן, חטוב ושימושי בסגמנט הפרמיום SUV", כך הודעת היצרן.

בגרסאות של הדיסקברי הוא ימשיך להציע 7 מושבים באווירה הרבה יותר מפוארת מהדגמים היוצאים, וכמובן שיעשה שימוש נרחב בחומרי הייצור של ריינג' רובר וכל העזרים החיוניים לו לנהיגה אמיתית בשטח, וחילוץ הנוסעים מכל צרה שלא תבוא. מקורות יודעי דבר טוענים שהדיסקו החדש ישמר את יכולות השטח של דור 4; האינדיקציה הברורה לכך היא שככל הנראה, הוא אמור לשמור על הילוך ה'כוח' שלו, כך שיש כאן גם בסיס מכאני ליומרות שטח, לא רק פירוטכניקה אלקטרונית, המקובלת היום בהרבה כלי רכב המתיימרים להיות רכבי שטח אמיתיים.

מבחינה טכנית, הדיסקברי 5 נשען על פלטפורמת אלומיניום עם משקל של כ-2.4 טון, והוא יקבל מנועי 2.0 ל' טורבו דיזל ו-3.0 ל' V6 שמשרתים כיום את המשפחה, בחיבור אל תיבת הילוכים אוטומטית. ההערכות בבריטניה מדברות במקביל על עליה משמעותית במחירו, מ-48 אלף יורו לגזרת ה-60 אלף יורו.

מהיבואנית 'חברת המזרח' נמסר כי הדיסקברי 5 יגיע לארץ בחודש מרץ 2017.

עוד בוואלה! רכב:
השוואתי פרמיום: דיסקברי ספורט נגד וולוו ו-ב.מ.וו X3
לייק אחד ואתם בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully