וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש מאמריקה: ניסאן סנטרה המשפחתית הגיעה לישראל

7.9.2016 / 10:23

קרסו מוטורס משיקה את המכונית המשפחתית ניסאן סנטרה כמתחרה לטויוטה קורולה ודומותיה, עם מנוע 1.8 ל' ותיבת הילוכים רציפה. המחיר יעמוד על 130 אלף שקלים

אתר יצרן

עולה חדשה מאמריקה מצטרפת היום לקבוצת המשפחתיות העממיות בישראל. יבואנית דגמי ניסאן, קרסו מוטורס החלה לשווק את הסנטרה 2017 שהוצגה לפני כמה חודשים בארה"ב. מדובר במכונית במרכב 4 דלתות עם תא מטען נפרד המתחרה מול יריבות כמו יונדאי אלנטרה, הונדה סיוויק וטויוטה קורולה, וכמוהן מצוידת ברוב השכלולים האחרונים במפרטי האבזור.

הסנטרה היא המכונית השלישית בהיקף מכירותיה בארה"ב אחרי האלטימה וניסאן רוג (מקביל אקס-טרייל), וקדמו לדגם 2016 ששה דורות שלפי החברה היפנית אחוז ניכר מהם עדיין משוטטים על הכבישים. במידותיה, הסנטרה מציעה סידור הושבה לחמישה עם פרופורציות שגרתיות: אורכה 4.65 מ', רוחבה 1.73 מ', גובהה 1.49 מ', המשקל הוא כ-1.4 טון ובסיס הגלגלים הוא 2.70 מ'. נפח תא המטען מציע 427 ל'.

באופן טבעי, הסנטרה, שנוחתת בארץ לאחר מתיחת פנים, מושפעת מהנוסח העיצובי של האלטימה והמקסימה החדשות, והיא מתהדרת במעין חזות מוקטנת המאחדת אלמנטים משתיהן. בגרסת ה-SR, היחידה שמשווקת בארץ, היא מצוידת בתאורת LED, חישוקי סגסוגת 17 אינטש ופסי כרום שמעניקים לה מראה מודגש. בתא הנוסעים, מערכת מדיה ראשית לה צג מגע עם וויז מובנה ותאימות לאנדרויד ואפל, כניסות USB, בלוטות' מקורי, מצלמת רוורס, וכמעט כל פריט שנמצא כיום במתחרות.

מבחינת מערכת ההינע, הסנטרה מיישרת קו עם יריבותיה, או לפחות הנציגות מיפן ודרום קוריאה; בחזית תמצאו מנוע 1.8 ל' אטמוספרי (ללא מגדש טורבו) המחלץ הספק מרבי של 130 כ"ס ב-6,000 סל"ד ו-17.7 קג"מ הזמינים מ-3,300 סל"ד. בחיבור אל תיבת הילוכים רציפה עם 7 הילוכים קבועים מראש, היא תאיץ ל-100 קמ"ש ב-10 שניות וצריכת הדלק הממוצעת (יצרן) בנסיעה עירונית היא 11 ק"מ לליטר.

מפרט הבטיחות, מורכב מ-6 כריות אוויר, בקרת יציבות, משיכה, סיוע לבלימה וכן מערכת מובילאיי למניעת התנגשות הכוללת התראה על סטיה מנתיב, זיהוי הולכי רגל ועוד.

המחיר לניסאן סנטרה בישראל יעמוד על 130 אלף שקלים.

עוד בוואלה! רכב:
איזה רכב משפחתי הכי חסכוני?
ניסאן מקסימה החדשה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully