וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצצה ראשונה לסאנגיונג רקסטון החדש, שיצא לכבישים בשנת 2017

13.9.2016 / 9:43

סאנגיונג תחליף את הרקסטון המזדקן ברכב חדש שישמר את יכולות השטח שלו, מונע באמצעות יחידת דיזל אנרגטית. שיפורים גם בעיצוב חלל הפנים והנדסת האנוש

סאנגיונג קונספט. אתר יצרן
סאנגיונג רקסטון הבא, כרגע קונספט בשם LIV-2/אתר יצרן

סאנגיונג הפיצה מקבץ קטן של תמונות (איורים) המבשרים על קרבתו של סאנגיונג רקסטון 2017 לרצפת הייצור. החברה הדרום קוריאנית תחשוף במסגרת תערוכת פריס את הקונספט LIV-2, ראשי תיבות ל-Limitless Interface Vehicle, המוגדר כהמשך ישיר לרכב ראווה שהוצג בתערוכת סיאול 2013.

הרקסטון הקשוח ירכב על גל המומנטום של טיבולי, שלפחות מבחינת סאנגיונג מצליח לגרום למתחרים שלו לחשוב פעמיים. העיצוב יהווה חלק אינטגרלי בפיתוחו ולאחר מכן במיצובו מול דגמי ה-4X4, לרבות תא הנוסעים שמסתמן כבעל מראה הרבה יותר איכותי ובעל הנדסת אנוש משופרת, לצד כל מערכות האבזור החדישות ביותר בסגמנט הקרוסאוברים הבינוניים; סאנגיונג תציע בו מגוון רחב של אפשרויות דיפון, מושבים יוקרתיים, מערכות מדיה משוכללות ומעטפת הגנה מורחבת.

הפלטפורמה של הרקסטון החדש תבוסס על שלדת סולם שתשרת גם את הטנדר הבא של סאנגיונג ב-2018. בחזית, נמצא בגרסאות הליבה את מנוע ה-2.2 ל' טורבו-דיזל עם 180 כ"ס ותיבת הילוכים אוטומטית מבית מרצדס עם 7 מהירויות. בחלק מהמקומות בעולם, ייתכן שהוא ישא גם מנוע בנזין טורבו עם כ-200 כ"ס, אולם עדיין אין עליו פרטים נוספים, מלבד שזה ישודך לתיבת 8 הילוכים אוטומטית (גם היא של מרצדס).

בסאנגיונג ינסו לכוון את הרקסטון לנגוס בנתח המכירות של רכב הפנאי הקלאסיים, וכן לקבוצת השטח, שם הוא משוטט כמעט לבדו בטווח המחירים שלו. לאחר מכן, תבחן הצלחתו והוא יתרום לא מעט לדור הבא של הקורנדו שעתיד לצאת לכבישים בעוד שנתיים.

סאנגיונג ישראל (טלקאר) משווקת כיום 4 דגמים: טיבולי, רקסטון, הטנדר אקטיון ספורט והמיניוואן הגדול רודיוס.

עוד בוואלה! רכב:
סאנגיונג טיבולי במבחן דרכים. התשובה לניסאן ג'וק?
לייק אחד ואתם בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully