וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסמרות שיער: מרצדס מציגה את ה-AMG GT קבריולה

15.9.2016 / 9:30

מרצדס חשפה צמד גרסאות לחיזוק משפחת ה-GT הספורטיבית, עם גג נפתח, עליה בעקומת הכוח והופעה חיצונית מובחנת קלות. למי שחסרים כמה סוסים בחניה

מרצדס AMG GT-C רודסטר. אתר יצרן
מרצדס מרחיבה את משפחת ה-GT/אתר יצרן

מרצדס חשפה לקראת אירוע הבכורה בפריס שתי גרסאות טריות במשפחת ה-GT: ה-AMG רודסטר וה-AMG GT-C רודסטר. למעשה, חטיבת הביצועים של מרצדס לקחה את מה שחוללו בדגם ה-AMG GT-R, והפנו את הנהגים לכביש הפתוח בלי התקרה מעל ראשיהם.

ה-GT-C תושק במרכב ללא חלק עליון קשיח, לפחות בראשית דרכה, אולם תהיה לה גם מהדורה סגורה בטווח הנראה לעין. בינתיים, עיקר העניין כאן הוא במנוע 4.0 ל' V8 טורבו המפיק 550 כ"ס ו-69.4 קג"מ, מה שהופך אותה לחזקה יותר מגרסת ה-GT-S לה "רק" 505 כ"ס, אולם קצת יותר חלשה מגרסת המסלול (R) שמגיעה עם 580 כ"ס. היא תאיץ ל-100 קמ"ש ב-3.7 שניות ועד 198 מייל לשעה, שהם כ-320 קמ"ש. החיבור הוא לתיבת הילוכים דו-מצמדית 7 מהירויות.

ה-AMG GT קבריולה (נסו לשנן את כל הקידודים האלו כשתגיעו לאולם המכירה...), מגיעה גם היא עם סט תוספות שמקורן בגרסת המסלול החזקה. כמוה, היא מצוידת בהיגוי אחורי אקטיבי ודפרנציאל אלקטרוני מוגבל החלקה, מה שיתרום רבות להעברת העוצמה לכביש בצורה רהוטה. יש לה גם מפשקי סרנים רחבים יותר וצמיגים מוגדלים. אלא שלהבדיל מגרסת ה-C, זו תאלץ לנבוח על שכניה בכביש רק עם 476 כ"ס צנועים ו-64 קג"מ. לא שזה כל כך נורא, להאיץ ל-100 קמ"ש ב-4 שניות ועד 302 קמ"ש מרביים.

מלבד זאת, ויחד עם תאי הנוסעים המפוארים שנותרו כמעט ללא שינוי מדגמי ה-GT הבסיסיים (התקרה מופשלת ב-11 שניות), טיפלו מרצדס בכיול המתלים באופן פרטני בהתאם לגרסה. ה-C מצוידת במערכת AMG RIDE CONTROL עם שיכוך אדפטיבי לתנאי הדרך, בעוד אחותה החלשה יותר משתמשת במתלים רגילים של AMG ללא בקרה אלקטרונית, וכן היא מאבדת מצב נהיגה אחד בבורר לעומת 5 בדגם ה-C.

בין כל המספרים, המחשבים והתמונות, מרצדס בסופו של דבר ניסתה לייצר יורשת רוחנית ל-300SL הקלאסית, משהו שקצת התפספס לדעת רבים עם ה-SL המודרנית. משפחת ה-GT החדשה מצליחה לבדל עצמה היטב מרוב דגמי מרצדס הנוכחיים, ולכן חוזים כי על אף ריבוי המהדורות, היא תמצא לא מעט לקוחות חדשים וגם וותיקים. בארה"ב, מעריכים שדגמי הרודסטר יחלו בגזרת ה-125 אלף דולר.

עוד בוואלה! רכב:
מרצדס S קלאס פותחת פער גדול מב.מ.וו סדרה 7
לייק אחד ואתם בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully