וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלפא רומיאו: מה מבשל המותג האיטלקי עד סוף העשור?

20.9.2016 / 13:55

אלפא רומיאו מעלה הילוך ועתידה להציג עוד מספר דגמים חדשים לקראת שנת 2020. הג'וליה תוביל את המתקפה, שכוללת גם רכבי פנאי נוספים

אלפא רומיאו ג'וליה. אתר יצרן
אלפא רומיאו ג'וליה, הכול מתחיל בהצלחה שלחה/אתר יצרן

אלפא רומיאו חשפה השבוע באיטליה את התכנית האסטרטגית שלה (או חלקה השני לפחות) שיחבר אותה לשנת 2020. המיזמים של אלפא רומיאו גובשו ברובם במקביל להשקת פלטפורמת ג'ורג'יו המשרתת את הג'וליה, וכעת מסתמן שבפיאט נכונים לפרט בהרחבה אודות כוונותיה של החברה ל-3 השנים שנותרו.

מלבד הג'וליה, הנכס עליו מבססת אלפא רומיאו את המוניטין שלה כרגע, מאשרים בפיאט ידיעות שכבר דיווחנו עליהם, בהם השקת רכב הפנאי סטלביו שיוצג לראשונה במסגרת תערוכת לוס אנגל'ס בנובמבר הקרוב. הסטלביו יתחרה בדגמים כגון ב.מ.וו X3, אודי Q5 ועוד, ויחוזק גם הוא בגרסת תלתן ירוק.

במהלך הרבעון השני של 2017, אלפא רומיאו תחשוף רכב ספורט-סאלון שימוצב מעל ג'וליה ויתחרה בב.מ.וו סדרה 5, מרצדס E קלאס ואודי A4 בין היתר. דגם זה יוגדר על ידי פיאט כ"ספינת הדגל" של החברה האיטלקית, היות ואין בכוונתה לפזול לטריטוריית הפאר עם מתחרה למרצדס S קלאס או ב.מ.וו סדרה 7.

כמה חודשים לאחר מכן, הסטלביו יתוגבר עם קרוסאובר גדול (שיתחרה בב.מ.וו X5) וקרוסאובר קטן שיתחרה באודי Q2. כלי התקשורת באיטליה, מדווחים גם על שני "רכבי ספורט ייחודיים", שככל הידוע מצוידים בהנעה אחורית ומרכבי קופה וקבריולה.

לקראת שנת 2018, אלפא רומיאו תפנה את תשומת לבה לדגמים הפופולריים בהיצע, המיטו והג'ולייטה, שהוצגו לראשונה ב-2008 וב-2010 בהתאמה. באלפא רומיאו בוחנים אם יש טעם להחליף את המיטו נוכח הצלילה במכירות של מרכבי 3 דלתות באירופה, מה שמוביל אל מסקנה שהיא עשויה למצוא את עצמה כמוצר מוזיאוני. מהלך זה,משאיר את פיאט עם הג'ולייטה כמכונית בעלת חשיבות כלכלית מהותית.

הג'ולייטה הבאה תעוצב ברוחה של ג'וליה, והיא תאלץ להתמודד עם ב.מ.וו סדרה 1 ומרצדס A קלאס לפי ההתכנות של אלפא רומיאו. אולם, עדיין לא הוחלט אם היא תעבור להנעה אחורית או תשאר על בסיס הנעה קדמית.

צריך לקחת בחשבון, שיו"ר פיאט-קרייזלר סרג'יו מרקיונה שאחראי על תוואי ההתקדמות של אלפא רומיאו, נכנס לפרק האחרון בכהונתו. אי לכך, סביר שחלק מהתכנים המפורטים לעיל יעברו שינויים כאלו ואחרים כאשר ימונה לו מחליף רשמי.

עוד בוואלה! רכב:
מזרטי לבנטה החדש במבחן דרכים
לייק אחד ואתם בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully