וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחה חריפה: מיני קלאבמן S ג'ון קופר וורקס חדשה

22.9.2016 / 11:13

מיני תגיע לתערוכת פריס עם המהדורה הקרבית ביותר של הקלאבמן החדשה - ג'ון קופר וורקס, למשפחה שרוצה לחרוך את האספלט בדרך למכולת

אתר יצרן

להבדיל מהקלאבמן הקודמת, שנראתה כמו הכלאה בין רכב מסחרי לדוכן נקניקיות, הקלאבמן החדשה פונה למשפחות עם הופעה הרבה יותר אטרקטיבית, אבזור פנים עשיר, פרקטיות (נפח של 360 ל' בתא המטען) וגם יכולות דינמיות מלוטשות. כך לפחות הרגשנו בהשקת הדור השני בחודש מאי האחרון, ממנה חזרנו עם מחמאות למכביר והרבה חיוכים.

גרסת קופר S היא המהדורה שניצבת באופן קבוע בפסגת ההיצע, אבל לחובבי המותג הבריטי היא לא תמיד מספקת את מנת הריגושים שהם צמאים לה. לצורך כך, קיימת גרסת JCW, או ג'ון קוופר וורקס, סדנת שיפורים רשמית של ב.מ.וו שמטפלת בדגמי מיני המודרנים (בגלגול הגרמני) מאז שנת 2000, וכיום עומד בראשה בנו של ג'ון קופר האגדי, מייקל קופר.

הקלאבמן JCW מקבלת כמנהג הסדנה קיט חיצוני סמלי, שכולל בעיקר חישוקים מורחבים ל-19 אינטש, צמיגים שמנים, בודי מורחב ולוגואים של ג'ון קוופר וורקס שיוצרים את ההבחנה הנוסטלגית בינה לבין אחיותיה. בתא הנוסעים תמצאו גם כן בעיקר כיתובים בלוח המחוונים, המושבים ובעוד כמה נקודות אסטרטגיות על הדיפונים.

את המיומנות המקצועית, JCW מפגינה במנוע ובמערכת המתלים; יחידת ה-2.0 ל' טורבו של ב.מ.וו מייצרת 231 כ"ס ב-5,500 סל"ד (או 39 כ"ס יותר מקופר S רגילה) ו-36.8 קג"מ המושגים מטווח של 1,450 סל"ד. השיפורים הושגו בזכות שימוש במגדש טורבו גדול יותר, מצנן ביניים משופר וכן מיכל קירור נוסף. כל אלו, יחד עם הנעה כפולה, תורמים לה לסגור האצה ל-100 קמ"ש ב-6.2 ש' ועד 250 קמ"ש מרביים, דרך תיבת 6 הילוכים ידנית או 8 מהירויות אוטומטית (סטפטרוניק).

המחירים למיני קלאבמן JCW החדשה באירופה יחלו באיזור ה-28 אלף יורו. המדיניות של דלק מוטורס, היבואנית המקומית היא לשווק כמעט כל דגם של מותג MINI בעולם, ולכן סביר שנוכל לראות אותה בישראל מתישהו בשנה הבאה (בסביבות אפריל).

עוד בוואלה! רכב:
ב.מ.וו סדרה 7 החדשה במבחן דרכים - בין כוכבים
לייק אחד ואתם בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

מיני קופר קלאבמן ג'ון קופר וורקס 2017. אתר יצרן
מיני קופר קלאבמן ג'ון קופר וורקס 2017/אתר יצרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully