וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרצדס-מייבאך S600 פולמן גארד: הלימוזינה המשוריינת שכל אוליגרך חייב

26.9.2016 / 8:03

מרצדס-מייבאך החלה לשווק את גרסת ה-S600 פולמן המשוריינת עם תרכובות עמידות בפני ירי ורימונים. 5.5 טון של כרכרה חסינת אש

מרצדס s600 פולמן גארד (מייבאך). אתר יצרן
מרצדס S600 מייבאך פולמן משוריינת. אל תצאו מהבית בלעדיה/אתר יצרן

מרצדס מייצרת כיום (דרך חטיבת מייבאך) את הגרסה הארוכה ביותר של ה-S קלאס שנקראת 'פולמן', וכן את הגרסה המשוריינת שלה, שנקראת S-גארד. אולם, מה קורה אם מנסים לדחוס את הכול ביחד תחת קורת גג אחת, ולייצר את הלימוזינה הגדולה ביותר וגם עמידה בפני פעילות עוינת? התשובה היא 'מרצדס S600 מייבאך פולמן גארד'.

במרצדס לא דוגלים במראה מנקר עיניים (עד כמה שזה מתקבל על הדעת בטנק שחור שמשוטט על הכביש), אבל בכל זאת נראה שמעצביה כיוונו למשהו בעל אופי דיסקרטי. "לפחות מבחוץ, המיגון שלה כמעט בלתי נראה לעין הרגילה, לא מעט בזכות החלונות המושחרים שגם מונעים מבטים פולשניים פנימה", כך דברי החברה.

במידותיה, מדובר במכונית שאורכה כשל שתי מכוניות מיני (פחות או יותר) עם 6.4 מ' מקצה לקצה. הטיפול המשוריין כולל למעשה את אותה חבילה שיושמה ב-S600 גארד המשוריינת בקטגוריה בליסטית VR9, עם עמידות בפני ירי מקלעים קלים ורימוני יד. אם אתה רוצה לפוצץ את דרכך דרך חלונות הפוליקרבונט והשלדה המשוריינת, תצטרך כנראה כוח אש רציני, אומרים במרצדס.

במרצדס לא התפשרו כמובן על נוחות הנוסעים שלהם, שמניחים את ישבניהם בכורסאות עם בקרת אקלים, ועוד אילו פינוקים שאי אפשר למצוא גם במחלקה ראשונה של מטוס סילון פרטי. כוח? מנוע ה-V12 טווין טורבו של הפולמן, על 530 כ"ס שבו נאלץ לסחוב 5.5 טון, כך שאין זה מפתיע שמרצדס הגבילה את מהירותה המרבית ל-178 קמ"ש מהחשש שהבלמים יתקשו להתמודד עם עודף המשקל.

המבצר הגרמני יגבה מלקוחות ה-VIP סכום שקרוב ל-700 אלף יורו, לפני תוספות בלעדיות שניתן לתפור לחלל הפנים. אבל אם אתם נמנים על הלקוחות של הפולמן גארד, אולי מומלץ לשקול לבצע שינוי קריירה, או מקום מגורים (אולי שניהם גם יחד...)

עוד בוואלה! רכב:
מרצדס E קלאס אול-טריין החדשה
לייק אחד ואתם בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

  • עוד באותו נושא:
  • מרצדס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully