וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טופגיר מחממת מנועים: החתימה את מאט לה בלנק לעונה נוספת

26.9.2016 / 9:30

כוכב "חברים" לשעבר שזכה לתמיכה נרחבת מהקהל במסגרת שידורי העונה הקודמת של 'טופגיר' ישתכר 2 מיליון לירות שטרלינג בשנה. "הצופים אוהבים אותו"

מאט לה בלנק וכריס אוונס, טופגיר BBC. אתר יצרן
מאט לה בלנק/אתר יצרן

מי שצפה השנה בעיבוד המחודש לתכנית הרכב 'טופגיר' בהנחיית כריס אוונס ומאט לה בלנק, סבר שהתכנית לא תמשיך לעונה נוספת. כבר מעלייתה לאוויר, נקלעה טופגיר לקשיים, שרובם נבעו מהנחייתו הלוליינית של שדרן הרדיו כריס אוונס שהודח לאחר גל ביקורת שהגיע למערכת וכן בשל צלילה תהומית בנתוני הצפייה. בה בעת, השלישיה המקורית של התכנית, ג'יימס מאי, ריצ'רד המונד וג'רמי קלארקסון נמצאים עמוק בעריכת תכנית הרכב המתחרה "גרנד טור" באמזון פריים, שעתידה לעלות לשידור באמצע נובמבר.

ה-BBC לא יוותרו על אחד המותגים המזוהים ביותר עם הרשת ובמסגרת שיקום תדמיתה, החליטו שהצעד הראשון יהיה להחתים מחדש את כוכב "חברים" לשעבר מאט לה לבלנק לעונה השניה, בעמדת המנחה הראשי; האמריקני בן ה-49 שהשתכר בשנה הקודמת 500 אלף לירות שטרלינג הצליח לנסח חוזה משופר שהבטיח כי שכרו יוגדל ל-2 מיליון לירות שטרלינג, שישולם דרך הזרוע המסחרית.

על פי פרסומים של 'המירור', ה-BBC שקל להקפיא את טופגיר לפרק זמן מוגבל כדי לפתח אסטרטגיה להאבק מול קלארקסון וחבריו, אבל המעבר של מכונת הרייטיג המשומנת - תכנית הבישול "תחרות האפיה הגדולה של בריטניה" לערוץ 4, הוגדר על ידי כלי התקשורת באנגליה כ"אסון" ל-BBC ועל כן חשו המפיקים שאסור לתת להתנגשויות בלו"ז של לה בלאנק (שמצלם תכנית גם בארה"ב) לגרום לטופגיר להתרסק לחלוטין.

"אני חושב ששרלוט מור, שאחראית על התקציבים ב-BBC, הבינה שאם היא לא מצליחה לגייס את פול הוליווד (אחד מהשופטים בתכנית האפיה, ונהג מירוצים בזמנו החופשי), היא חייבת לסגור עם מאט לה בלנק. הצופים אוהבים אותו, והוא מעניק לטופגיר יציבות מסוימת", כך מקורב לתכנית מסר ל'מירור'.

ישנן לא מעט סוגיות שטרם נפתרו בטופגיר שנוגעות לצוות המורחב. לא ברור אם כריס האריס המוערך ימשיך, וגם מה יהיה חלקה של סבין שמידט (מדריכת הנהיגה מהנורבורגרינג) בעונה הקרובה. הצילומים של העונה השניה של טופגיר, יחלו בשבועות הקרובים.

עוד בוואלה! רכב:
"משעממת": ג'רמי קלארקסון לא מסתכל אחורה
לייק אחד ואתם בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully