וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבוצת סמל"ת החלה לשווק את רכבי קרייזלר ומותגיו

28.9.2016 / 11:07

קבוצת סמל"ת הפכה רשמית למשווקת המקומית של קונצרן קרייזלר וחטיבות ג'יפ, ראם ודודג'. אורי להב: "בתקופה הקרובה נפעל יחד עם היצרן בכדי להתאים את ליין הדגמים לצרכי וביקושי הלקוחות ובאופן שיתאים לתחרות בשוק הרכב הישראלי"

ג'יפ גרנד צ'ירוקי 2013. אתר יצרן
ג'יפ גרנד צ'ירוקי/אתר יצרן

קבוצת סמל"ת (סוכנות מכוניות לים התיכון) הודיעה אמש (שלישי) כי החלה לטפל רשמית ברכבי קונצרן קרייזלר בישראל על כל מותגיו: ג'יפ, ראם ודודג'. זאת, לאחר שבחודש הקודם דיווחה כי הזיכיון עבר אליה מידי מכשירי תנועה (מחזיקת מותג סוזוקי בארץ) בעקבות משא ומתן בין הצדדים. תהיה זו תוספת כוח מעניינת לסמל"ת שכיום משווקת את דגמי אלפא רומיאו, פיאט, אבארט וכן את סובארו (קבוצת יפנאוטו) בין היתר.

הפקדת קרייזלר בידי סמל"ת נעשית בהתאם לאסטרטגיה העולמית של קרייזלר לאחד כל את המותגים תחת קורת גג אחת. אורי להב, מנכ"ל החברה: "אנו שמחים ונרגשים לקלוט את פעילות מותגי קרייזלר ג'יפ, דודג' וראם ולצרף אותה למשפחה הגדולה של מותגי סמל"ת. בתקופה הקרובה נפעל יחד עם היצרן בכדי להתאים את ליין הדגמים לצרכי וביקושי הלקוחות ובאופן שיתאים לתחרות בשוק ברכב הישראלי".

עוד אומר להב, "אנו מאמינים שהשילוב בין המותג אלפא רומיאו המתפתח ומותג ג'יפ יפרה ויעצים את שניהם באופן שיהפוך אותם לשחקנים משמעותיים ומובילים בעולם הפרמיום בישראל".

לסמל"ת ממתינה עבודה מורכבת בפיתוח המוצרים האמריקניים. בין מותגי קרייזלר, ג'יפ נחשבת לחברה עם פונטציאל הגדילה המשמעותי ביותר לאחר שבשנה האחרונה רשמה עליה עקבית במכירותיה. בתוך כך, דודג' וקרייזלר, להם מעט כלי רכב הפונים ללקוח הישראלי נחלשו דרמטית.

"לקוחות מותגי קרייזלר יוכלו לקבל החל מהיום שירות ברשת מרכזי השירות שהותאמה בשיתוף עם היצרן לצרכי השוק, וכוללת חלק ממרכזי השירות של קרייזלר בעבר יחד עם מרכזי שירות חדשים שנוספים בכדי לשפר את הפריסה הגאוגרפית", כך אורי להב.

עוד בוואלה! רכב:
אלפא רומיאו ג'וליה בישראל
לייק אחד ואתם בקהילה המוטורית הגדולה בארץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully