וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגיגת רכבי אספנות בפארק הלאומי ברמת גן

17.10.2016 / 7:41

מועדון החמש חותם את הקיץ עם חגיגת מכוניות קלאסיות ענקית שתתקיים ב-21 באוקטובר בפארק הלאומי ברמת גן. הכניסה חופשית לציבור

מפגש מועדון החמש סוכות. מועדון החמש, מערכת וואלה! NEWS
מפגש מועדון החמש סוכות/מערכת וואלה! NEWS, מועדון החמש

אחרי שנה רצופה במפגשים מוטוריים תוססים, מתכנס מועדון החמש הישראלי בפארק הלאומי ברמת גן לסגור את 2016 באירוע הגדול ביותר מסוגו לרכבי אספנות קלאסיים. ב-21 באוקטובר, יום שישי בחול המועד סוכות מוזמן הקהל לנטוש את הכורסה בסלון ולנדוד לרחבת הדשא המרכזית של הפארק הלאומי, לספוג תרבות מוטורית במיטבה ולהתרשם מיכולות השיפוץ של חברי מועדון ה-5.

לדברי המארגנים, יוצגו בפני המבקרים כ-300 רכבי אספנות מכל המותגים, בכלל זה 2 אוטובוסים שהוכרו על ידי המדינה כדגמי אספנות לכל דבר. במסגרת האירוע, כל רכב יצטרף אל מתחם (מעגל) בהתאם לארץ המוצא של היצרן, כאשר את המפגש יכבדו בין היתר מועדון הקורבט הישראלי, מועדון רכבי סובארו אספנות, מועדון אלפא רומיאו הישראלי ועוד.

הכניסה לקהל תתאפשר מהשעה 11:00, כאשר בשעה 11:45 יתקיים מפגן מכוניות מתגלגל (רונדו) של מכוניות קלאסיות שחגגו השנה 50 שנה, תוך דברי הסבר מפורטים על כל רכב שחוצה את המדשאה.

במקביל לכך, תתקיים הופעה של להקת YES MAM שתבצע את מיטב הלהיטים משנות ה-60, וכן יוקם קיוסק מיוחד של מועדון ה-5 בו ניתן לרכוש מוצרים ייחודיים לרכב. האירוע נערך בחסות עירית רמת גן ובמעמד ראש העיר מר ישראל זינגר.

אשתקד הגיעו למפגש סיום השנה אלפי אנשים, והצפי הוא שגם השנה ימלאו המבקרים את הפארק בהמוניהם.

עוד בוואלה! רכב:
המכוניות הנדירות בעולם: ביקור במוזאון הרכב פטרסן
ביקור בפסטיבל המהירות בגודווד: חוויה מעולם אחר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully