וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קדימון: האם הונדה עתידה לשווק מתחרה לניסאן ג'וק הבא?

19.10.2016 / 12:45

הונדה תציג בתערוכת סאו פאולו בברזיל רכב ראווה העונה לשם WR-V, שיתברג תחת הקרוסאוברים הגדולים. יגיע לאירופה?

הונדה WR-V. אתר יצרן
הונדה WR-V. מועמד לסגמנט הקרוסאוברים הקומפקטיים/אתר יצרן

הונדה רומזת שהיא עשויה לשווק רכב פנאי קומפקטי חדש שיתחרה בניסאן ג'וק, רנו קפ'צר וחבריו. החברה היפנית שחררה איור (קדימון) המבשר על הכשרת רכב פנאי קומפקטי בשם WR-V, שימצא את מקומו בין ה-HR-V וה-CR-V הפופולריים. הבכורה הרשמית מתוכננת לתערוכת הרכב הקרבה בברזיל.

ראשי התיבות של ה-WR-V מתורגמים ל- Winsome Runabout Vehicle כך אומרים בהונדה, ולפי גודלו הוא יבוסס על פלטפורמת הונדה ג'אז האחרונה, ממנה הוא גם שואב את רוב רכיביו הפנימיים ככל הנראה. מבחינה חיצונית, הוא כבר קרוב יותר לזהותו של ה-CR-V החדש, עם פרונט גבוה, פגוש אגרסיבי ובליטה ממורכזת על מכסה המנוע.

הונדה יכולה למכור את ה-WR-V עם המנועים הקיימים של הג'אז וכן מנועים המשרתים את הסיוויק; סביר שהוא לא יזכה לשאת בחזיתו מנוע טורבו עוצמתי כדי לשמור על מחיר נגיש, ולכן רוב הסיכויים שיצויד במנוע ה-1.5 ל' של הג'אז עם כ-102 כ"ס בחיבור אל תיבת הילוכים ידנית או רציפה. ההנעה תהיה קדמית בלבד (מתוך שיקולים כלכליים).

הרכב יוצג רשמית ב-8 בנובמבר כדגם אב-טיפוס, ובהונדה מודים שהם יהפכו אותו לרכב סדרתי ב-2017. אולם, מוקדם לדעת מתי הוא יתגלגל לאירופה. כך או אחרת, תהיה זו תוספת חשובה להונדה שמנסה לחזק את שורותיה אחרי ה-HR-V והשקת ה-CR-V המחודש.

עוד בוואלה! רכב:
קרב יפניות: הונדה ג'אז נגד טויוטה יאריס
נחשף הונדה CR-V החדש, עם טורבו ואיכות גבוהה יותר
כל מה שאנחנו יודעים על הונדה סיוויק החדשה

  • עוד באותו נושא:
  • הונדה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully