וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוריאני זועם: יונדאי סנטה פה לובש בגדי קרב

23.10.2016 / 8:37

יונדאי תגיע לתערוכת המכוניות הראוותנית ב-SEMA עם מספר דגמים מעניינים, בהם גם הסנטה פה שמחלץ מעל 1,000 כ"ס ומשדר לאויבים מסר נוקב - לעוף לו מהדרך

יונדאי סנטה פה קונספט SEMA. אתר יצרן
יונדאי סנטה פה כמו שלא הכרתם אותו, וגם כנראה לא תכירו/אתר יצרן

אם אתם מבקרים בנובמבר באזור לאס וגאס, שווה לקפוץ לתערוכת המכוניות המשופרות SEMA. כמידי שנה, מתקבצים בנוואדה כמה עשרות סדנאות ויצרנים יחד ומציגים כלי רכב מופרכים בחלקם המבוססים על דגמים שגרתיים. יונדאי, היא אחת הכוכבות הגדולות בתערוכה שמקפידה לארח בדוכניה מיזמים צבעוניים ברוח 'מהיר ועצבני', וגם השנה על רקע פריחת הקרוסאוברים היא תנחת עם סנטה פה החדש שעבר המרה ל-"סנטה-פאסט".

מי שטיפלה בסנטה פאסט היא חברת Bisimoto שהפכה אותו מרכב פנאי משפחתי ונינוח, לחורך אספלט שנראה כאילו נוצר בעולמו של מקס הזועם; מלאכת ההרכבה החלה עם החלפת ההנעה הכפולה להנעה אחורית וסחיטת מעל 1,040 כ"ס ממנוע ה-3.8 ל' טורבו V6 המותקן בקרביו. המנוע הותקן בצורה אורכית במקום רוחבית אגב, כדי שיוכלו בין היתר להכניס בו רשימה ארוכה של שיפורים, מעל 100 ליתר דיוק והנה רק מעט מהם:

צמד מגדשי טורבו (גדישה עד 39 PSI)
מזרקי דלק מחטיבת המירוצים של יונדאי
דפרנציאל אחורי של יונדאי אקוס (מכונית הדגל של החברה)
תיבת הילוכים ידנית 6 מהיריות במקום אוטומטית
מערכת מתלים של KW עם בולמים תחרותיים
צירים של ביסמוטו
חישוקי 19 אינטש, צמיגי TOYO רחבים וערכת בלימה של באדי קלאב עם 4 בוכנות לקליפר.

מי שחושב שמדובר בקישוט שכונתי, מוטב לו לקרוא את דבריו של מייסד הסדנה, ביסי אזריוה: "הסנטה פאסט שלנו הוא הוכחה לכך שאפשר להעמיד ביצועים שהלקוחות שלנו יכולים לסמוך עליהם כל יום בכביש, ובכל פעם שהם מסובבים את המפתח".

חלק גדול מהמיזמים ב-SEMA לא נמכרים לציבור אלא משמשים פלטפורמת קידום מוצרים, אבל נראה שביסמיטו (כן אנחנו יודעים שזה נשמע כמו "ביס-עם-אוטו") עשויה בכל זאת להציע סנטה-פאסט לציבור בסיום התערוכה או לפחות לשווק קיט דומה למי שרוצה לשפר את הקרוסאובר שלו.

תערוכת SEMA תפתח ב-1 בנובמבר ותמשך עד ה-4 בנומבר 2016. כאמור, אם אתם שם, מומלץ לבקר.

עוד בוואלה! רכב:
מה אנחנו יודעים על יונדאי i30 טורבו החדשה
נהיגה ראשונה: יונדאי איוניק ההיברידית

  • עוד באותו נושא:
  • יונדאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully