וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכבי השרד: ניסאן וסקודה יסיעו את שרי ישראל וחברי הכנסת

26.10.2016 / 7:33

ניסאן אלטימה וניסאן מקסימה ישרתו את שרי ישראל יחד עם סקודה סופרב שתשרת גם את חברי הכנסת. עד כה נסעו השרים במכוניות יוקרה שכורות

ניסאן מקסימה 2016. אתר יצרן
ניסאן מקסימה/אתר יצרן

בהתאם לתוצאות המכרז שפורסם אמש (שלישי) על ידי משרד האוצר (תקרת השתתפות עד 250 אלף שקלים), המכוניות שישרתו את שרי ישראל וחברי הכנסת בעתיד הקרוב הן מתוצרת ניסאן וסקודה. שברולט אימפלה התמודדה גם היא במכרז, אך לא הצליחה להתברג בצמרת.

נבחרי הציבור יקבלו את סקודה סופרב החדשה שנחשבת למכונית שרד פופולרית ומרווחת גם מחוץ לכתלי המשכן. מחיריה בארץ נעים בין 180 אלף שקלים ל-265 אלף שקלים לגרסאות עם הנעה כפולה ומנוע טורבו בנזין עם 280 כ"ס, אם כי ביחס למגבלות התקציב של המכרז סביר שהרכב שיסיע את חברי הכנסת יהיה בדרג הביניים.

השרים וחברי הכנסת יוכלו לבחור גם את ניסאן אלטימה, מכונית המנהלים האמריקנית שעלותה בישראל כ-165 אלף שקלים, או בניסאן מקסימה שעלותה לרוכש הפרטי קרובה ל-250 אלף שקלים - שתיהן מציעות מרחבי פנים נדיבים למדיי.

במכרז הקודם לפני מספר שנים, שפורסם על רקע המחאה החברתית, עמדה תקרת ההשתתפות על 400 אלף שקלים והשרים הורשו לבחור בין סיטרואן C5 לב.מ.וו סדרה 5, אולם הוחלט לשכור מכוניות במקומן משום שהגרמניה נתפשה בעיני השרים יוקרתית מידי בתקופת המחאה והצרפתיה עממית מידי.

עוד בוואלה! רכב:
הכול על ניסאן מקסימה החדשה שהגיעה לישראל
סקודה סופרב החדשה במבחן דרכים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully