וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחשף הדור השני של רכב הפנאי מיני קאנטרימן

26.10.2016 / 11:24

רכב הפנאי מיני קאנטרימן מציג גדילה משמעותית בבסיס הגלגלים ומאמץ מנוע היברידי עם יכולת טעינה מהשקע, בעל טווח נסיעה חשמלי של 40 קילומטרים. בישראל בשנה הבאה

מיני קאנטרימן. אתר יצרן
מיני קאנטרימן החדש/אתר יצרן

מותג מיני חשף היום (רביעי) את הדור החדש של הקרוסאובר הספורטיבי מיני קאנטרימן. רכב הפנא הבריטי (בקבוצת ב.מ.וו) מתהדר במידות מרווחות בהרבה מקודמו, שלל חידושים טכנולוגיים וכן מנוע היברידי חדש (פלאג-אין) בעל תפוקה מרשימה וצריכת דלק נמוכה.

הקאנטרימן החדש מעוצב ברוחו של הקלאבמן עם שינויים גדולים בחזית ומאחור (בתי תאורה, ספי צד, נורות LED...). הוא ארוך יותר מהדור הקודם שהוצג ב-2010 ב-20 סנטימטרים ונמתח ליותר מ-4.20 מ'. צמיחה נרשמת גם בבסיס הגלגלים לו התווספו 7.5 סנטימטרים ל-2.68 מ' לערך, מה שתרם גם לריווח תא המטען בו חלל הנשיאה הוגדל ב-220 ל' בקיפול מלא של השורה האחורית (450 ל' ועד 1,339 ל').

חלל הפנים גם הוא המשך ישיר למיני החדשות של 2015 ולכל בני המשפחה, לרבות האמצעים הבטיחותיים האקטיביים העומדים לרשות ב.מ.וו. הנוסעים ברכב לדברי החברה יהנו ממרחק טוב יותר לברכיים, הראשים והמרפקים ומאיכות בידוד טובה מבעבר למניעת רעשי כביש פולשניים.

את קאנטרימן ניתן יהיה לרכוש עם סדרה של מנועי בנזין או דיזל, החל ב-136 כ"ס ועד 192 כ"ס בלוגמות הבנזין, ובגזרת הדיזל 150 ו-190 כ"ס. גולת הכותרת בחטיבות הכוח היא המצאות מערכת הינע היברידית עם טווח נסיעה חשמלי של 40 קילומטרים, ומהירות מרבית של 130 קמ"ש עד התרוקנות הסוללות. היא מבוססת על מנוע בנזין 3 צילינדרים טורבו 136 כ"ס מחובר למנוע חשמלי עם 88 כ"ס והנעה כפולה . בשיקלול "כלאיים", המערכת מחלצת הספק מרבי של 224 כ"ס ו-40 קג"מ, ומניבה צריכת דלק ממוצעת של 50 ק"מ לליטר בחיבור אל תיבת 6 הילוכים אוטומטית. מנועים אחרים יחוברו גם לתיבת 8 הילוכים אוטומטית.

בנוסף לכך, מיני תפרה לנהגים את בקרת השיכוך הסלקטיבית - Dynamic Damper Control . לזו שלושה מצבי כיול למצערת, ריסון הבולמים, קצת העברת ההילוכים ואופי ההיגוי, כך שניתן לחדד את תכונותיו של קאנטרימן בהתאם לדרישות הנהג.

מיני קאנטרימן. אתר יצרן
מיני קאנטרימן/אתר יצרן

במיני מציינים כי זו הגרסה הוורסטילית ביותר של המותג מזה 57 שנים, ומאז שנת 2010 נמסרו בעולם מעל חצי מיליון יחידות של הקאנטרימן. מהיבואנית דלק מוטורס נמסר כי הדור השני יגיע לארץ במרץ 2017. המחירים והמפרטים ייקבעו בסמוך למועד השקתו.

עוד בוואלה! רכב:
מבחן דרכים: מיני קלאבמן החדשה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully