וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חסכונית: רנו קליאו אסטייט דיזל בישראל

31.10.2016 / 7:36

קרסו מוטורס החלה לשווק את רנו קליאו סטיישן עם מנוע טורבו דיזל מחובר אל תיבת הילוכים דו-מצמדית. המחיר עומד על 112,900 שקלים

רנו קליאו אסטייט. אתר יצרן
רנו קליאו אסטייט. בחירה לא רעה למשפחה הקטנה, עכשיו גם עם מנוע דיזל/אתר יצרן

יבואנית דגמי רנו לישראל קרסו מוטורס מרחיבה את משפחת הקליאו ומשיקה את דגם הטורבו-דיזל DCI של הקליאו אסטייט (סטיישן קומפקטית). גרסה זו חוברת לשורה ארוכה של מכוניות מונעות סולר בקרב רנו בישראל, בהן פלואנס, קפצ'ור, גרנד סניק ועוד.

הקליאו אסטייט תשווק עם מנוע 1.5 ל' המפיק 90 כ"ס ב-4,000 סל"ד ו-22.4 קג"מ הזמינים מ-1,750 סל"ד. בחיבור אל תיבת הילוכים דו-מצמדית, היא תאיץ בקליאו ל-100 קמ"ש ב-12.6 שניות ועד 174 קמ"ש מרביים. צריכת הדלק הממוצעת לפי היצרן בנסיעה משולבת, עומדת על 27 ק"מ לליטר.

הקליאו אסטייט נגזרת כמובן מגרסת הסופר מיני, אך מציעה למשפחות הקטנות ערך מוסף בדמות תא מטען גדול לו 445 ל' במצב רגיל ועד יותר מ-1,300 ל' בקיפול השורה השנייה. מפרט האבזור - אקספרסיון פק, כולל מערכת מדיה ראשית של רנו עם תמיכה בעברית, כניסות USB ו-AUX, בלוטות' מקורי, חיישני אורות וגשם, שליטת על מערכת השמע מגלגל ההגה, בקרת שיוט, חישוקי 16 אינטש ועוד. לקליאו 5 כוכבי ריסוק והיא מגיעה בקרות בטיחות סטנדרטיות (סייעני בלימה, משיכה ויציבות).

בחברה מציינים כי הקליאו אסטייט דיזל אושרה לשימוש גם כמונית, והיא תצטרף (בעיקר) לציי הפלואנסים המשרתים את נהגי המוניות בארץ.

המחיר לקליאו אסטייט דיזל בישראל עומד על 112,900 שקלים.

עוד בוואלה! רכב:
רנו קליאו אסטייט החדשה במבחן דרכים. חסכונית?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully