וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנעה אחורית על שור איטלקי בלי גג - למבורגיני הורקאן ספיידר

18.11.2016 / 7:57

למבורגיני שלחה נציגה אחת חדשה לתערוכת לוס אנגל'ס: הורקאן LP580-2 נטולת תקרה שתרחיב קו הדגמים ותפתה את המקומיים. שור בעיר המלאכים

למבורגיני הורקאן ספיידר הנעה אחורית. אתר יצרן
למבורגיני הורקאן 580-2, הנעה אחורית/אתר יצרן

לא היו יותר מידי דגמים של למבורגיני בשנים האחרונות עם הנעה אחורית מאז הדיאבלו או הגייארדו 550-2, ועוד לפניהן קונטש עד חשיפת הורקאן LP580-2. האיטלקים החליטו עם השנים שהדרך הרהוטה ביותר להעביר את הסוסים החסונים שלהם לכביש תהיה עם הנעה כפולה, אבל לא שכחו מאיפה הם באו (ע"ע מיורה). לכן, שאפו בלמבורגיני מצד אחד להגדיל את קו הדגמים, אך גם לפתות את הלקוחות מלמטה, עם תג מחיר מופחת שיושיב אותם במכונה לא פחות טובה (והרבה יותר מופרעת) שדורשת יד מבוקרת על דוושת ההאצה.

זו העילה בין היתר, הכלכלית בעיקר, בגינה למבורגיני הגיעה להבנה שיש מקום גם לגרסת 'ספיידר' דו-מושבית קלאסית של סדרת ה-580-2. היא מוצגת בימים אלו בתערוכת הרכב בלוס אנגל'ס וכמו אחותה סגורת הגג מציעה אותה מנה גדושה של ביצועים איטלקיים שיותירו את הנהגים פעורי פה ואת משפחת קרדשיאן אצה אל הסוכנות הקרובה לביתם.

בלב ליבה של המכונית פועם מנוע V10 אטמוספרי (משרת גם את אודי) בנפח 5.2 ל' בהספק מרבי של 580 כ"ס מחובר אל תיבת הילוכים דו-מצמדית עם 7 מהירויות כולל פקדים עם כיול תחרותי מגלגל ההגה. היא מאיצה את הגלגלים האחוריים שלה ל-100 קמ"ש ב-3.6 שניות (0.2 ש' אחרי כפולת ההנעה) והמהירות המרבית שלה קבורה אי שם ב-330 קמ"ש ומעלה.

מבחינה חיצונית, הספיידר לובשת את אותם הרכיבים כמו בגרסת הקופה, משמע פגושים מורחבים בשני קצותיה ופתחי יניקה גדולים לתיעול האוויר. הגג המתקפל מאופסן מאחור אחרי 17 שניות של המתנה, ובמהירות מוגבלת של עד 48 קמ"ש.

למבורגיני תחל לשווקה כמה שבועות לאחר נעילת התערוכה בלוס אנגל'ס, עם תג מחיר של כ-260 אלף דולרים.

עוד בוואלה! רכב:
איבד שליטה על הלמבורגיני שניה אחרי שקנה אותה
אזל המלאי: כל דגמי צ'נטנריו נמכרו מראש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully