וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכונית הדגל: הצצה ראשונה לפולקסווגן ארטאון

28.11.2016 / 11:51

פולקסווגן תחשוף בתערוכת ז'נבה מכונית סאלון דמוית קופה שתמוצב מעל הפאסאט ותחליף את ה-CC. שפת העיצוב החדשה יוצאת לדרך ב-2017

פולקסווגן ארטאון. אתר יצרן
פולקסווגן ארטאון. ספינת פאר חדשה, דמוית קופה/אתר יצרן

פולקסווגן חשפה איור ראשוני של מכונית הסאלון הבכירה ביותר של המותג באירופה בשנה הבאה - פולקסווגן ארטאון. גרסה זו, תשובץ מעל הפאסאט ותכנס לנעליה של מהדורת ה-CC שנוכח מכירותיה הדלות גססה לאיטה. היא תזכה לבכורה רשמית במסגרת תערוכת הרכב בז'נבה, ותקבל מעמד מיוחד נוכח היותה אחת המכוניות הראשונות שנולדו על רקע משבר הדיזל.

מטבע הדברים, הפרטים אודותיה מעטים למדיי. פולקסווגן ככל הנראה תשדר באמצעותה שפת עיצוב חדשה שרמזים לה הופיעו במכונית הקונספט GTE בתערוכת הרכב הקודמת בשוויץ בשנת 2015, אולם מלבד זאת היא תפגין עיצוב חיצוני מקורי שטרם נראה עד כה בקונצרן, כפי שמסביר זאת ראש המחלקה של קונצרן VW , טוביאס שולמן: "במבט ראשון, הארטאון מציתה את ההתלהבות דרך עיצובה האקפרסיבי, והיא מפתיעה באיכויותיה השימושיות".

פולקסווגן פאסאט במבחן דרכים

השם ארטאון (או Arteon) מתחבר לשתי ספינות פאר אחרות של פולקסווגן - פייטון, וכן פיידון שנמכרת באופן בלעדי עבור השוק הסיני. החברה טוענת שהכותר משלב אלמנטים מהטבע עם כוח אלגנטי ופאר. כאמור, את רוב הפרטים נקבל במהלך החודשים הקרובים עם התקרבות חודש מרץ ופתיחת התערוכה השוויצרית.

עוד בוואלה! רכב:
נהיגה ראשונה: פולקסווגן טיגואן החדש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully