וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרסת פרמיום ושדרוגים טכנולוגיים: מאזדה 6 מעודכנת בישראל

6.12.2016 / 7:23

דלק מוטורס החלה לשווק בישראל את מאזדה 6 מחוזקת בטכנולוגיות בטיחותיות ובגרסה מהודרת בשתי חבילות - פרמיום ופרמיום פלוס עם אבזור מורחב. החל ב-168 אלף שקלים

מאזדה 6. יצרן, אתר יצרן
מאזדה 6/אתר יצרן, יצרן

למרות שממדיו של סגמנט המנהלים קטן בשנים האחרונות, דווקא ב-2016 הוא חווה התייצבות ואפילו צמיחה סמלית של אחוזים בודדים. כך או אחרת, בדלק מוטורס ממשיכים לתמוך במכונית המנהלים הבכירה שלהם, ומפרסמים היום (שלישי) כי מרחיבים את המשפחה עם גרסאות יוקרתיות, וכן מתחילים לשווק בארץ את המשפחתית הגדולה עם בקרת G-Vectoring Control.

מערכת ה-GVC הייתה בפיתוח (מדורג) 8 שנים, ולמרות שהשם שלה מצביע על וויסות כוח לכביש, הפעולה העיקרית שלה משפיעה על תגובות ההיגוי ובאופן עקיף על הריסון של מערכת המתלים, נוחות הנסיעה והיכולת שלה להגיב בתנאי נהיגה תובעניים. מבחינת ניהוג, המערכת תוכננה להדק את תנודותיה של השלדה בהעברות משקל חריפות, ולבטל מצבים שעלולים להוציא את הרכב מאיזון. התוצאה בין היתר, היא מכונית שנוסכת בטחון גבוה יותר בנהג.

מערכת זו, חוברת בדגם לקשרי לשדרוגים שנמצאים גם במערכות הבטיחות ההיקפיות; כך למשל, ה-6 ,תציע כעת בבקרת ה- Smart City Brake Support טווח בלימת חירום מוגדל מ-30 קמ"ש ל-80 קמ"ש וזיהוי הולכי רגל על ידי שימוש במצלמות ניטור בחלק הקדמי. דגם זה, יימכר בגרסת ה-2.0 וה-2.5 ל', כולל גרסת הסטיישן.

גרסת 'פרמיום', מוסיפה לדגם הלקשרי מערכת שדה ראיה בעל טווח מוגדל ל-160 קמ"ש לטובת האטה ובלימה אוטומטית, לצד בקרת סטיה מנתיב, התראה מפני עייפות, מערכת תאורה HBC אדפטיבית, פנסי LED וחלון חשמלי בגג. בקצה העליון, דלק מוטורס תנסה לאתגר את מותגי היוקרה עם גרסה מהודרת עוד יותר; לזו ריפודי עור נאפה, גימורי אלומיניום, תאורה אווירה, מערכת שמע של BOSE עם 11 רמקולים, פנסי LED אדפטיביים, ובקרת שמירה על הנתיב עם תיקון אקטיבי.

המחירים בישראל למאזדה 6 המשודרגת:
לקשרי 2.0 ל' - 168 אלף שקלים
לקשרי 2.0 ל' סטיישן - 168 אלף שקלים
לקשרי 2.5 ל - 178 אלף שקלים
פרמיום 2.5 ל' - 186 אלף שקלים
פרמיום פלוס 2.5 ל' - 196 אלף שקלים.

במאזדה אמצו בשנים האחרונות אסטרטגיה לפיה עדכונים יבוצעו במרווחים קצרים יותר שיכווצו את הפערים בינה לבין המתחרים, ובטווח הקרוב יחליפו במידת מה את מתיחות הפנים הקונבציונליות שדורשות לעתים היערכות הרבה יותר מורכבת, שאינה בהכרח עונה על צרכי היצרן.

עוד בוואלה! רכב:
בסגנון ספורטיבי: מאזדה חשפה את CX-4

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully