וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניקו רוזברג: "אני לא מתכוון לחזור לפורמולה 1"

12.12.2016 / 9:59

אלוף העולם הטרי של סבב הפורמולה 1 שהודיע על פרישתו לאחרונה שולל חזרה בסגנון מיכאל שומאכר. "אולי תפקיד אחר בספורט המוטורי"

ניקו רוזברג. GettyImages
ניקו רוזברג. בגיל 31, הוא תולה את הסרבל/GettyImages

ניקו רוזברג הותיר את סבב הפורמולה 1 ובכלל את ענף הספורט המוטורי די בהלם, לאחר שהודיע על פרישה מהתחרות היוקרתית בסיום העונה הנוכחית עם זכייתו בתואר אליפות הנהגים עבור קבוצת מרצדס. רוזברג בן ה-31 טען כי החליט לתלות הסרבל כדי לבלות יותר זמן עם משפחתו הצעירה וכן כי מאס במתחים מול חברו לקבוצה לואיס המילטון.

חלק מהנהגים הוותיקים בפורמולה 1, בהם גרהרד ברגר שהיה אחראי לחוזה של רוזברג עם מרצדס לעונה הבאה, חושב שהגרמני עשוי להשתעמם אחרי כמה זמן מחוץ למכוניות המירוץ, וכי הקאמבק לקוקפיט הוא רק עניין של זמן. גם סטפן יהונסן, השוודי בן ה-60 חולק עם ברגר את המסקנה הזו וסבור שקאמבק בסגנון של מיכאל שומאכר או קימי רייקונן עשוי להתממש.

רוזברג מצידו, שולל כל אפשרות של חזרה למושב הנהג במכונית פורמולה 1, כך אומר לירחון הגרמני 'ספורט-בילד'. "לא, זה לא יקרה. סגרתי את הפרק הזה בחיי ואין דרך חזרה. כשנשאל אם תחסר לו החוויה בפורמולה 1 אחרי 11 שנים, אמר: "געגועים? בטח. קאמבק? אין סיכוי".

אבל רוזברג, כמו הרבה ספורטאים, לא סוגר את הדלת על השתלבותו בענף בתפקיד אחר. "יכול להיות שאני אמצא משרה אחרת בפורמולה 1, כי בשבילי זה הספורט הכי מדהים בעולם. אבל כרגע, אני בעל ואבא, וראיתי את המשפחה שלי מעט מידי השנה. אנחנו ניקח חופשה ארוכה ובעוד כמה חודשים אני אחליט לאן פני ואילו פרויקטים מתאימים לי".

עוד בוואלה! רכב:
מירוץ גרוטאות ב-3,000 שקל: הזוי, אבל מגניב
לייק אחד ואתם בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully