וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספינת הפאר: לקסוס LS החדשה תוצג בתערוכת דטרויט

13.12.2016 / 7:54

לקסוס תחשוף את הדור החמישי של ה-LS המפוארת בחודש הבא, 28 שנים אחרי שהיא הוצגה בפעם הראשונה בפני הציבור

לקסוס LS. אתר יצרן
לקסוס LS החדשה. קדימון לקראת הבכורה בדטרויט/אתר יצרן

רבים מייחסים חשיבות גדולה ללקסוס RX ו-GS על תרומתם להרחבת המותג היוקרתי של טויוטה הרבה מעבר לגבולות ארה"ב, אבל האמת היא שהמכונית שהתחילה את הדהירה של החטיבה לפסגה לפני 28 שנים היא ספינת הדגל של המותג - לקסוס LS.

הבכורה של הדור החמישי של הלקסוס LS סדאן נמצאת כבר ממש מעבר לפינה ותתקיים במסגרת תערוכת הרכב שתיערך בדטרויט בחודש ינואר. בלקסוס עשויים לעשות איזשהו אירוע מחוותי ל-LS400 מ-1989 שהוצגה גם היא בדטרויט, אבל כנראה מדובר במשהו בסדר גודל קטן.

בינתיים, לקסוס שחררה תמונה אחת מוחשכת של מכונית "אכולה" בה רואים את הפרונט המסורתי של החברה עם שעון החול ההפוך, לצד מידע טכני מועט לפיו היא תפותח על פלטפורמה גלובלית בשם GA-L המשותפת ללקסוס LC קופה (מבחן בקרוב מאוד).

לקסוס תעצב את ה-LS הבאה מתוך השראה שמקורה ב LF-FC קונספט, באופן חלקי. המשמעות היא שתחלוק עימה חלק ניכר מהמאפיינים החיצוניים וכנראה גם את המידות; אורכה יהיה לפחות 5.3 מטרים, כלומר בגזרת מרצדס S קלאס וב.מ.וו סדרה 7 לונג. בתמונה, אפשר גם לראות שהיא נשענת על מערכת מתלים זהה ל-LC קופה (זרוע רב חיבורית בשני הסרנים), אך בשונה ממנה תצויד בבולמים עם שיכוך אקטיבי (אוויר) לטובת הישבנים של שועי הולם. המנועים של ה-LS יחלו ב-3.5 ל' היברידי V6 ל-V8 בנפח 5.0 ל' היברידי והנעה כפולה.

המכירות של דגמי הפאר בעולם במצב סביר, אבל בלקסוס יודעים שדגם ה-LS חייב לבצע קפיצת מדרגה טכנולוגית כדי ליישר קו עם הגרמנים, או לפחות לנסות ולאתגר אותם בנקודות התורפה שלהן (המעטות...).

עוד בוואלה! רכב:
ראיון מיוחד עם נשיא לקסוס אירופה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully