וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרצדס מציגה את ה-E קלאס קופה, ומסכמת שנה חזקה במכירות

15.12.2016 / 7:53

מרצדס תהפוך בסוף שנת 2016 ליצרן היוקרה הרווחי ביותר בסגמנט, לא מעט בזכות מתקפת דגמי הקרוסאוברים בשנים האחרונות. חידושים - מרצדס E קלאס קופה החדשה

מרצדס. AP, ניר בן טובים
היו"ר ד"ר דיטה זטשה, מהלכים מפתיעים/ניר בן טובים, AP

מרצדס-בנץ תהיה יצרן היוקרה הגדול והרווחי ביותר בסיום שנת 2016, כך הכריז לאחרונה יו"ר דיימלר ד"ר דיטה זטשה. "אנחנו נעשה את זה כבר בשלהי דצמבר, ארבע שנים לפני המועד המתוכנן", כך בהתייחסו להתכנות של מרצדס לפיה היעד המקורי שנקבע לכך הוא שנת 2020.

דיימלר פרסמה את היעדים בשנת 2011, וזטשה אמר במעמד זה כי לא התייחסו ברצינות להכרזותיו דאז, וטענו כי הן חסרות בסיס. ההעפלה למקום הראשון בעולם בקבוצת היוקרה תעשה כאמור על חשבונה של ב.מ.וו, שהחזיקה בתואר משנת 2005.

מרצדס נמצאת על הנתיב המהיר להגיע ל-2 מיליון מכירות השנה, הרבה לפני ב.מ.וו ו-אודי. ב-10 החודשים הראשונים של 2016, גדלה מרצדס בשיעור של 12% ל-1.71 מיליון מכירות, לעומת 5.5% צמיחה של קבוצת ב.מ.וו שהגיעה ל-1.61 מיליון מכירות. חברת אודי, דיווחה על גידול של 4% במסירות רכב חדש בעולם ל-1.55 מיליון כלי רכב.

במרצדס תולים את ההצלחה בהגדלת קו המכוניות באופן ניכר ב-5 השנים האחרונות, החל ב-A קלאס, ה-CLA, וערימה של קרוסאוברים חדשים שתומכים ב-ML קלאס וב-G קלאס הוותיק. בנוסף לכך, מרצדס ביצעה קפיצת מדרגה טכנולוגית בתחום הנהיגה האוטונומית.

בישראל, מדורגת מרצדס במקום השני במסירות רכבי היוקרה אחרי אודי; כלמוביל דיווחה של זינוק של 33% במסירות דגמי המותג מתחילת שנת 2016 ליותר מ-3,000 כלי רכב חדשים.

עוד בנושא:
ב.מ.וו סדרה7 מתקשה לסגור פערים ממרצדס S קלאס

מרצדס E קלאס קופה החדשה - כוח מסוגנן

מרצדס E קלאס קופה. יצרן, ניר בן טובים
מרצדס E קלאס קופה/ניר בן טובים, יצרן

מרצדס ממשיכה להגדיל את קו הדגמים שלה ומציגה בימים אלו את ה-E קלאס קופה, שתחבור אל ה-S קלאס קופה וכן ה-C קלאס קופה האחרונות. המכונית תוצג לראשונה במסגרת תערוכת הרכב האמריקנית בדטרויט בחודש ינואר הקרוב.

כמו אחיותיה, ה-E קלאס מאבדת שתי דלתות לטובת האפקט הדרמטי ומציגה נוסח עיצובי מוקטן של מכונית הדגל הבכירה של דיימלר. במרצדס אומרים שהיא הרבה יותר גדולה מקודמתה המפוסלת, עם צמיחה של 12 סנטימטרים באורך ל-4.82 מ',רוחבה גדל ב-7 סנטימטרים והגובה צמח ב-3 סנטימטרים. בסיס הגלגלים הורחב ב-11 סנטימטרים ל-2.87 מ'.

בחלל הנוסעים תמצאו את מערכות ה-E קלאס המוכרות, בכלל זה את הצגים הענקיים (12.3 אינטש) והכורסאות המפנקות עם שלל כיוונים כאלה ואחרים, לצד אבזור רב הכולל בקרת נהיגה סלקטיבית, מתלי אוויר אופציונליים, תאימות מלאה למערכות אנדרויד ואפל, מערכות בטיחות חכמות ועוד רכיבים שקצרה היריעה מלפרט את כולם.

E קלאס קופה תשווק עם מספר גדול של גרסאות, החל ב-220 דיזל לה 195 כ"ס, 220 בנזין עם 185 כ"ס, גרסת ה-E300 לה מנוע המפיק 245 כ"ס וגרסת הששה צילינדרים E400 המפיקה 333 כ"ס. כל המנועים מחוברים לתיבת הילוכים אוטומטית 9 ג'י טרוניק עם תשעה הילוכים. חלק מהדגמים יגיעו גם עם הנעה כפולה 4 מאטיק. דגמי ה-AMG כבר בתנור.

לישראל, היא תגיע במהלך שנת 2017.

עוד בנושא:
כל החידושים בארץ ובעולם על חברת מרצדס
אודי A3 החדשה במבחן דרכים. שיפור טכנולוגי
שחיתות מפוארת - מייבאך קבריולה 650

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully