וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פולקסווגן גולף R המחודשת - החזקה ביותר בתולדות המותג

26.12.2016 / 12:18

הגרסה העוצמתית בתולדותיה של סדרת פולקסווגן גולף מטפסת ל-310 כ"ס ומחליפה את תיבת ההילוכים הקודמת בדור חדש. ה-R נוהמת ויוצאת לדרך

פולקסווגן גולף R. יצרן, ניר בן טובים
פולקסווגן גולף R החדשה. עוצמה מחוזקת/ניר בן טובים, יצרן

לאון קופרה, אוקטביה RS ועכשיו פולקסווגן גולף R. היצרן הגרמני משלים בימים אלו חיזוק מכוניות הספורט המובילות שצועדות לשנת 2017 עם מעט יותר כוח אש בקנה וביצועים משודרגים. פולקסווגן גולף R המחודשת, היא המצטרפת האחרונה למשפחה המורחבת בקונצרן האירופי הגדול ביותר.

בדומה לאודי S3, פולקסווגן גולף מקבלת כעת מנוע 2.0 ל' טורבו מתוגבר ל-310 כ"ס בחיבור להנעה כפולה. המומנט נערם ל-40 קג"מ הזמינים מ-1,700 סל"ד, ויחד עם תיבת הילוכים דו-מצמדית חדשה עם 7 מהירויות (במקום 6), ההאצה ל-100 קמ"ש קוזזה ב-0.3 ש', ל-4.6 שניות בלבד. המהירות המרבית מבוקרת אלקטרונית ל-254 קמ"ש. גרסת הסטיישן, תאיץ ל-100 קמ"ש ב-5 שניות.



עוד בנושא:
פולקסווגן רומזת על טיגואן 7 מושבים
הסיאט החזקה ביותר בהיסטוריה

פולקסווגן גולף R. יצרן, ניר בן טובים
פולקסווגן גולף R/ניר בן טובים, יצרן

מלבד זאת, לגולף R אין יותר מדי מה לחדש באגף היכולות שלה לשנה הבאה כך שיתר תשומת הלב הופנתה למראה החיצוני ועיצוב חלל הנוסעים.

מבחוץ היא מאמצת פגושים בעיצוב חדש, נורות LED קצת יותר מחודדות ובתא הנוסעים צג מגע ראשי בגודל 12 אינטש עם תאימות לאפל ואנדרויד כולל הקרנת מירור-לינק של הסמארטפון בצג המרכזי. עוד בהיצע, מערך מורחב של מערכות בטיחות אקטיביות, בהן סיוע בלימה בפקקים, תיקון היגוי אקטיבי למקרה של סטיה מנתיב ובקרת בלימה אוטומטית משופרת.

מכירותיה כבר החלו בגרמניה, אבל לישראל תגיע בהמשך שנת 2017. המחירים באירופה נעים באיזור ה-33 אלף יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully