וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצצה ראשונה: פולקסווגן טיגואן אול-ספייס

19.12.2016 / 7:50

פולקסווגן תחשוף גרסת 7 מושבים של פולקסווגן טיגואן בתערוכת דטרויט הקרובה, עם מנוע בנזין,דיזל ואופציה להנעה כפולה

פולקסווגן טיגואן אול ספייס. יצרן, ניר בן טובים
פולקסווגן טיגואן אול-ספייס/ניר בן טובים, יצרן

פולקסווגן מתחילה לנצל בצורה הרבה יותר אפקטיבית את הפלטפורמה המודולארית MQB שהעניקה לה מרחב שליטה מצוין על מהדורות נוספות בחטיבות הליבה. החברה הגרמנית תחשוף בתערוכת הרכב בדטרויט את הגרסה האמריקנית של פולקסווגן טיגואן 'אול-ספייס', או כמו שאנחנו נכיר אותו באירופה ובישראל - דגם ה-7 מושבים של הקרוסאובר המשפחתי.

לעת זו, שוחררו מהמטה שני איורים ראשוניים המלמדים על הקו העיצובי של הטיגואן המרווח; בחברה מוסרים כי הוא נעשן על בסיס גלגלים ארוך יותר ב-11 סניטימטרים מהטיגואן הרגיל וכן התווספו לו כמה סנטימטרים לאורך, לרוחב ובגובה. השורה השלישית תתאים כנראה לילדים עם תא מטען סביר בגודלו. מבנה הקבינה הוא העתק זהה לטיגואן 5 מושבים.

עוד בנושא:
הצצה ראשונה לפולקסווגן ארטאון - מחליפת פאסאט CC

פולקסווגן טיגואן אול ספייס. יצרן, ניר בן טובים
פולקסווגן טיגואן אול ספייס/ניר בן טובים, יצרן

האול ספייס ישא בחרטום את כל המנועים המסורתיים של סדרות הבית, החל ב-1.4 ל' טורבו 150 כ"ס, 2.0 ל' טורבו עם כ-190 כ"ס וכן מנועי TDI החיוניים לשוק האירופי. המנועים יחוברו לתיבת 7 הילוכים דו-מצמדית ובחלק מהדגמים תהיה אופציה להנעה כפולה 4 מושן בתשלום.

פולקסווגן תייצר את האול ספייס במקסיקו יחד עם הטיגואן הקטן והוא צפוי לנחות באולמות המכירה מתישהו בסיום שנת 2017, כך שגרסתו האירופאית עתידה להחנך בתערוכת ז'נבה השנה ולכבישים יגיע רק ב-2018.

דגם זה צפוי להיות אחד מכלי הרכב החשובים של פולקסווגן בארה"ב, שכן הוא יחזק את פולקסווגן אטלס שהוצג לפני כמה שבועות, עם 7 מושבים וחלל פנים נדיב, שיתחרה בפורד אקספלורר ודומיו.

לפי צ'מפיון מוטורס, את הטיגואן 5 מושבים הרגיל נראה בישראל מתישהו בשבועות הקרובים או בתחילת 2017.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully